Crveni karmin, favorit za sva vremena


Februar se nekako zbog dana zaljubljenih spontano nametnuo kao mesec ljubavi. To je mesec kada svet gledamo kroz ružičaste naočare a na usnama nosimo crveni karmin. Međutim, iz mog ugla gledanja nije tako jednostavno nositi crveni karmin. Neko je jednom rekao da se crveni karmin nosi "iz glave" i sada to definitivno mogu da potvrdim. Od osobe koja je u kolekciji nekada imala samo jedan crveni karmin, postala sam osoba koja ima čitavu kolekciju crvenih karmina, različitih nijansi crvene a danas vam predstavljam pravog dragulja moje kolekcije i trenutno aktuelnog favorita. To je Deborah Milano Red Lipstick u nijansi 13.


Ovo je po meni najlepša nijansa crvene koja može odgovarati svakom tonu i podtonu kože. U pitanju je klasična crvena najansa sa izraženim hladnim podtonom, zaista je savršena i za svaki dan a tako i za neku posebnu priliku.

Deborah karmine inače volim i jedni su mi od dražih kada je u pitanju prijatnost na usnama. Konkretno ova linija sadrži filer na bazi hijaluronske kiseline koja čini usne mekim i punijim dok dok mešavina prirodnih voskova dobijenih iz jojobe, mimoze i suncokreta hrane usne i garantuju glatko nanošenje. Ovi karmini prosto klize po usnama, imaju dobru pigmentaciju i sjajnu završnicu. Diskretno ali prelepo miriše, na ljubičicu, hipoalergen je i ima zaštitni faktor 15. Osećam da su mi usne i posle nekoliko sati od nanošenje i dalje hidrirane a kada se skida, boja ravnomerno bledi.

Ono što mi se posebno dopada a kod mene igra veliku ulogu je sama ambalaža karmina. Divno, zlatno, elegantno pakovanje koje se zatvara klikom.


Ovi karmini dostupni su u 7 nijansi i koštaju 849 rsd mada sam ih ja uglavnom viđala na akciji 1+1 odnosno dva po istoj ceni.

I još nekoliko SAVETA i TRIKOVA za nanošenje crvenog karmina

1. Ukoliko želite da vam karmin bude precizno nanesen ali i da vam duže traje, obavezno usne prvo uokvirite olovkom pa tek onda nanesite karmin. Tako ćete sprečiti i njegovo razlivanje.

2. Ukoliko nemate olovku za usne u odgovarajućoj nijansi, možete se poslužiti drugim trikom. Kada nanesete karmin, uzmite tanku četkicu na koju ste prethodno naneli malo korektora ili tečnog pudera pa njim očistite ivice i ispravite eventualne greške.

3. Treći trik se odnosi na to da od svakog sjajnog karmina možete da napravite mat tako što lagano pritisnete papirnu maramicu preko usana a zatim pređete četkom sa puderom u prahu.





No comments