Caudalie Vinosource Rescue Cream (Rich)


Caudalie je brend koji sam zavolela na prvo mazanje a ovu kremu koju sam dobila sredinom prošle godine sam čuvala specijalno za zimu jer sam pretpostavila da će mi tada biti najpotrebnija i bila sam u pravu. Krema iz Vinosource linije nosi oznaku rescue cream rich što znači da je najbogatija od četiri postojeće. U ponudi su još moisturizing sorbet, mattifying fluid i recovery cream. Vinosource linija sadrži još i dva seruma koje bih volela da probam: S.O.S. i Overnight Recovery Oil kao i grožđanu vodu o kojoj ću vam danas takođe pisati.



Caudalie Rescue Cream dolazi u tobici od 40 ml. i dozira se jednostavno kroz otvor. Krema je namenjena osobama za (veoma) suvom kožom tokom cele godine a pogotovo tokom nepovoljnih zimskih vremenskih uslova kao što su vetar, hladnoća, suv vazduh u prostorijama. Namenski sam čuvala ovu kremu baš za najhladniji period godine a ona je potpuno transformisala moju kožu, od ekstremno suve do normalne. Proizvođač kaže da ova krema hrani kožu i štiti je od isušivanja praveći hidrolipidni film koji pravi barijeru oko kože. Mogu da se u potpunosti složim sa ovim tvrdnjama.

Tekstura kreme je potpuno jedinstvena i nikada se nisam susrela sa takvom. Prilično je bogata i gusta ali nije jedna od onih glatkih krema na koje smo navikli. U sebi kao da ima jedva osetna zrnca koja se osećaju pod prstima (iako se golim okom ne vide) dok utrljavam kremu u kožu. Po nanošenju osećam prijatnost, međutim ova krema se ne upija odmah. Potrebno je jedno vreme da koža polako apsorbuje sve te hranljive sastojke a za to vreme koža je blago lepljiva. Ne mislim da je ovo dobar izbor za one koji vole da se šminkaju ujutru a prethodno su naneli kremu. Ja sam obožavala da je nanosim uveče nakon skidanja šminke i čišćenja lica a čak sam i ujutru mogla da osetim njene blagodeti. Krema ima blag, jedva osetan miris.

Preporuka je da se krema nanosi ujutru i uveče na očišćeno lice ali da se izbegava predeo oko očiju.



Caudalie osvežavajuću grožđanu vodu (75 ml.) sam kupila kako bih koži pružila dodatnu hidrataciju i kako bih upotpunila negu. Ova čarobna vodica je dobijena ceđenjem 100 % organskog grožđa tokom berbe. Ona umiruje, osvežava i hidrira kožu kada god se nanese u toku dana. Ja dodajem i da savršeno razbuđuje sva ona lenja jutra. Nanosila sam je na očišćenu kožu pre nanošenja kreme i ostavljala sam da se potpuno upije. Preporuka je da se ne utrljava u kožu. Kao i ostali Caudalie preparati i ova vodica je bez konzervanasa i veštačkih boja i mirisa. Ja sam oduševljena.


Celu Vinosource liniju možete pogledati OVDE a Caudalie Facebook stranicu za Srbiju OVDE.

Da li ste probali neki proizvod iz Vinosource linije i kakvo je vaše mišljenje o Caudalie preparatima uopšte?

No comments