Rosegal // Casual burgundy dress


Ne znam za vas ali mene je ove zime opasno uhvatila burgundy-mania i osim same boje mi se sviđa i kako mi pristaje. U to ime vam danas predstavljam jednu casual haljinu za svaki dan koja mi je pre oko mesec dana stigla sa sajta Rosegal. Haljina je u pomenutoj boji sa sitnim listićima u kajsija boji, pamučna, A-kroja, sa ruskom kragnom i neverovatno lagana i udobna. Struk je podesiv i malo je viši nego što bih ja to volela. Najčešće je nosim za svakodnevne prilike, uz ove crne čizme dok boja čarapa zna da varira. Obožavam ovu haljinu i vrlo često je nosim uprkos tome što je model takav da zna da dodaje kilograme viška.

Haljinu možete pronaći na linku OVDE.



Kako vam se dopada ova haljina i ja u ulozi modela? Kako vam se sviđa osveženje na blogu?





No comments