Isprobavanje Swoon četkica i utisci


Swoon četkice su me odmah privukle svojim preslatkim, girly dizajnom a kako četkica nikada dosta odlučila sam se za kupovinu ne razmišljajući ni o kvalitetu ni o stvarnoj potrebi. Jednostavno sam morala da ih imam u kolekciji. Za početak sam odabrala ove tri o kojima vam pišem u nastavku ali bih želela da probam još neke. Sve četkice su od sintetičke dlake pa imajte to na umu ukoliko ste u potrazi za nečim prirodnijim.




Ovalna četka za puder SW 109 je četka koju sam prvu poželela da imam zbog svog interesantnog oblika koji je zapravo kopija čuvenih Artis četkica. Jako me je zanimalo kakav je osećaj nanositi tečni puder ovakvom ovalnom četkom a moja je manja od dve koje postoje. Izrađena je od sintetičke dlake sa kratkim, gusto zbijenim dlačicama koje su bele dok su im vrhovi roze boje. Puder je ovom četkom lako nanositi laganim pritiskom uz lice i blendati u svim pravcima čak i prići teže dostupnim mestima. Međutim, primetila sam da ovom četkom dobijem jače prekrivanje nego obično. Pretpostavljam da je to zato što su dlačice zbijenije pa samim tim ne uvlače u sebe više proizvoda već on ostaje na površini četke što je super jer vam se puder neće brzo trošiti. Dakle, ako nemate puder sa jačom prekrivnom moći a taj dan vam je potrebna, poslužite se ovim malim trikom odnosno ovom ovalnom četkom i problem je rešen.

Jedina mana koju sam primetila je da će puder već nakon prve upotrebe obojiti dlačice ove prelepe četke pa će ona izgubiti na svojoj lepoti. I malo se duže suši zbog gustine dlačica.



Četkica za senku SW 106 je u stvari mala blend četkica. Idealna je za blendanje manjih površina za osobe koje nemaju veliki kapak, za unutrašnji ugao oka, hajlajt ispod obrve ali se njoj lako prilazi i samom pregibu kapka. Možda bi bila bolja da je pri vrhu špicastija ali nije ni ovako loša. Obzirom da je sintetička ne kupi dovoljno proizvoda pa se mora više puta ponoviti postupak. Ali je sa druge strane dobra što je idealne dužine i obima dlačica. Lako se održava, brzo se suši i sa nje ćete skinuti sav pigment pri pranju.



Četka za konture ili rumenilo SW 103 je takođe sintetička, koso sečena četkica. Prelepo izgleda ali za konture nije najsjajnije rešenje. Dlačice su joj duge pa nije moguće proizvod naneti precizno na željeno mesto. Pre će da posluži za bronzer, rumenilo pa i hajlajt na jagodicama nego za konture. Takođe ne kupi dovoljno proizvoda ali u ovom slučaju to nije loša osobina jer nećete moći da preterate sa proizvodima na licu. Kao i prethodna četkica, i ova se lako održava, brzo suši i neće ostati ofarbana nakon pranja već samo dok je u upotrebi.



Ja sam četkice kupila u Lilly drogerijama i prilično sam zadovoljna. Nisu za profesionalnu upotrebu ali za svakodnevnusu sasvim ok. I cene su im povoljne.

Kako vam se sviđa Swoon program četkica? Koja vam se najviše dopada?

No comments