Favoriti meseca // Oktobar



"Kad dođe oktobar i kiše padaju...", ne nije to ta pesma jer je oktobar već uveliko prošao i greje nas zubato novembarsko sunce. To znači da su na redu još jedni favoriti meseca. Šta mi je to bilo omiljeno i najčešće u upotrebi u oktobru, videćete u nastavku.



Krenućemo kao i uvek od preparative a kako je u zimskim mesecima nega kože u fokusu moram da pomenem dva proizvoda koja sam obožavala proteklog meseca a sa istim žarom ću ih voleti i dalje. To su Eucerin uljana kupka, sada već neizostavna tokom zimskih meseci. Jedna je potrošena a dopuna je upravo kupljena. Nju sam spominjala OVDE, zaista je najbolja uljana kupka koju sam ikada probala. MayaM buter za telo je nešto novo što sam probala i oduševila se pa sam to oduševljenje nedavno podelila sa vama OVDE. Labello sa mirisom/ukusom kupine i blagom berry bojom na usnama je postalo moj favorit od kako je stigao paketić sa Nivea novitetima. A kada smo već kod usana, tu su i zubi. Da li ste probali TePe EasyPick čačkalice za zube? Postoje u dve veličine (XS/S i M/L) zavisno koliki vam je interdentalni prostor i od velike su pomoći bilo gde i bilo kada. I o njima sam pisala u postu OVDE. Zatim, što se kose tiče tu je neizostavni Gliss sprej za kosu Oil Nutritive (kondicioner u spreju) za koji nemam dovoljno reči hvale. Puno devojaka mi se javilo takođe sa pozitivnim utiscima i da kažu kako je najbolji. Sa njim se kosa lakše rasčešljava, glatka je i sjajna nakon sušenja ili feniranja, ravno pada i prefino miriše. Ne masti kosu dodatno i ne košta puno, što je super stvar.



Od dekorative, ovog meseca sam najčešće koristila Precious Nude paletu o kojoj sam nedavno pisala OVDE i još uvek je testiram jer je broj kombinacija neograničen ali i All year Bronze bronzer u nijansi 911 Safari Trip o kome sam pisala OVDE, oba od Aure. Zatim sam obnovila zalihe svoje omiljene Bourjois CC kreme koju obožavam. Više o njoj i još nekim omiljenim Bourjois proizvodima sam pisala OVDE. A na mojim noktima su se proteklog meseca našla dva Essie laka, Bahama Mama, predivna bordo-ljubičasta nijansa idealna za jesen i Go Ginza, svetlo pastelno ljubičasti lak. Kako Bahama Mama izgleda na mojim noktima možete pogledati OVDE a u nekom narednom postu ću vam pokazati i ovaj drugi. Neke od omiljenih jesenjih nijansi ruževa ćete takođe videti u nekom narednom postu pa ih zato nema ovde. Biće vrlo uskoro, obećavam :)

Ovo su moji oktobarski favoriti. Šta ste vi to volele u oktobru i imamo li nekog zajedničkog favorita?


No comments