Golden Rose mat tečni puder


Pre nešto više od mesec dana, prijatelji bloga Danijela commerc, obradovali su me paketom Golden Rose noviteta. Šta se to našlo u paketiću mogli ste da pročitate i pogledate OVDE a ja sam rešila da danas sa vama podelim utiske o novoj Golden Rose mat tečnoj podlozi.


Ovaj tečni puder dolazi u mat staklenoj bočici i sadrži 32 ml. proizvoda. Bočica je sa pumpicom, baš kako i volim jer je u tom slučaju olakšano doziranje. Moj je u nijansi 05 što nije moja nijansa ali sam primetila da se po nanošenju jako lepo stapa sa kožom. Proizvodi se u čak 10 nijansi što je super jer će tako osobe i svetlijeg i tamnijeg tena kao i različitih podtonova kože moći da izaberu nijansu za sebe.

Proizvođač obećava sledeće:
  • trajanje pudera na licu ceo dan
  • mat finiš
  • formula bez ulja 
  • odlična pokrivna moć
  • bez parabena
  • SPF 15

Obzirom da imam suvu kožu lica, nikada me nisu zanimali puderi sa mat finišem jer sam pretpostavljala da mi neće odgovarati  što formulom što zbog činjenice da mom tenu uvek treba malo dodatnog sjaja a ne matiranja. Međutim, ovom GR novitetu sam htela da pružim šansu pa sam ga ipak probala. I, znate šta? Nisam se pokajala.

Puder je nešto ređe formule pa se mora brže raditi sa njim ali se zato sa lakoćom blenda i stapa sa kožom. Kada se sasvim osuši poprima taj mat finiš ali ne jako mat pa da izgledate kao voštana figura već više onako prirodno mat, bez dodatnog sjaja kože. Ono što mi se ipak najviše sviđa kod njega je što ga ne vidim i ne osećama na licu. Prekrivna moć mu je srednja ali se može nadograđivati bez problema, naravno u tanjim slojevima. Lično preferiram tanji sloj pudera kakve god da je završnice i pokrivne moći pa mi sa ovim treba jedna i po pumpica za celo lice. Sa trajnošću sam takođe zadovoljna, na licu mi je dok ga ne skinem.


Za kraj sa morala da ga uporedim sa GR puderom satenskog finiša o kom sam vam pisala u postu OVDE. Za razliku od njega koji ima 34 ml. ovaj novi mat ima 32 ml. što je super jer tečni puderi uglavnom dolaze u količini od 30 ml. Razlikuju se još i po teksturi osim po finišu. Novi mat puder je znatno ređi od onog prethodnog pa ga je potrebno brže naneti na lice i razmazati. Nijanse su takođe različite pa ih ne vredi komentarisati a zajednički im je jedino prijatni miris. Sve preporuke za oba!


Da li ste probale i da li imate nameru da probate novu Golden Rose mat tečnu podlogu?

No comments