Omiljeni lakovi za nokte ovog leta



 U današnjem postu ću vam pokazati koje to lakove najčešće koristim tokom letnjeg perioda. Lakove za nokte u principu ne delim na letnje i zimske već ih biram na osnovu raspoloženja ali je činjenica da za nekim nijansama isključivo posežem u određeno doba godine.  Tako s proleća i tokom leta biram one svetlije, pastelne, razigranije pa čak i neon nijanse koje bude dobre vibracije dok s jeseni i tokom zime volim na noktima tamnije i zagasitije nijanse (čokolade, vina, teget..).

E, sada bih mogla da pređem na predstavljanje lakova. Ovo je moj trenutni izbor za ovo leto, naravno dok prvom prilikom ne nabavim neku specijalnu nijansu koju baš nemam. :)



Aura - Miss Patisserie (438) je moj omiljeni lak od momenta kada se pojavio u prodaji. U samoj bočici mi nije delovao toliko interesantno sve dok ga nisam namazala na nokte. Od tada se rodila ljubav. Inače sam prezadovoljna i drugim osobinama koje ovaj lak ima: lako razmaziva, srednje gusta  formula, brzo sušenje, dugotrajnost na noktima. Sve preporuke za ovaj ali i ostale nijanse Aura Resistant lakova, obožavam ih.

Essence - Wild White Ways (33) mi nije među omiljenim lakovima zahvaljujući svojoj gustoj formuli koja se teško maže, ostavlja linije i nešto sporije se suši. Ali jako volim kako izgleda na mojim noktima i upravo je to razlog zašto ga do sada nisam bacila već uvrstila u favorite. Čitala sam više puta da su devojke zadovoljne ovim lakom ali sa moje tačke gledišta ja vam ga ne bih preporučila. Ima i drugih, mnogo boljih kreč-belih lakova koje sam probala.

China Glaze - I pink, I can su šljokice u koje sam se zaljubila nedavno. Ovaj najviše volim da stavim preko pomenutog Essence belog laka jer predstavlja jako lepu podlogu za ove rosegold šljoke. Ujedno lak u kome se nalaze šljokice je ružičast pa sve to meni izgleda jako lepo na noktima. Jedina mana ovog laka je teško skidanje.

Golden Rose - Color Expert 47 je moja omiljena plava nijansa za leto. Nešto me u ovom laku podseća na more ali ga mažem i zimi kada poželim sunčane dane i miris mora. Ovaj lak, kao i ostatak CE ekipe je savršen. Lako se mažu, formula je taman kakva treba da bude, brzo se suše i dugo traju na noktima. Sve ovo i cena od stotinak dinara, nema bolje.

Flormar - Glacier Gray (112) je savršeni srebrni lak za sva godišnja doba ali ipak lepše izgleda na noktima leti zbog preplanule kože. Sada su u trendu metalik nokti sa efektom ogledala koje ovaj lak naravno ne pruža ali predivno izgleda na noktima. Ja sam vrlo zadovoljna Flormar lakovima inače bez obzira na usku četkicu na koju se mnoge devojke žale. Dodala bih još da je ovo jeftinija varijanta Essie laka Apres Chic. Zaista je odličan.

Kiko - Sugar Mat 636 nije ostavljen kao najslađi za kraj ali može i tako da bude. Kiko lakove takođe volim ali ovaj je možda najlepši primerak koji imam. U pitanju je hrapavi lak u prelepoj mint boji. Zahvalan je za lakiranje ali se lako i skida, što me je malo brinulo u početku. Takođe, lako se i suši a na noktima traje i više od 5 dana. Jedina mana mu je što hoće da se isprlja po površini, zavisno od poslova koje obavljate u toku dana. Ali već nakon tuširanja ili pranja sudova, tog problema više nema.

 Kako vam se sviđa moj izbor i koji je vaš izbor lakova za ovo leto?

No comments