Afrodita // Secret Garden



Nema sumnje da je nova Afrodita linija tuširalica Secret Garden namenjena upravo ljubiteljkama cvetnih mirisa. Kolekcija se sastoji od 4 tuširalice, 2 uljana gela i 2 kreme za tuširanje a njihovi opojni mirisi će učiniti da se pod tušem osećate kao da upravo šetate mirisnim vrtom. Sama pakovanja (250 ml.) izgledaju jednostavno ali sofisticirano dok su teksture ovih proizvoda vrlo ugodne na koži. Klize po njoj stvarajući bogatu penu ne isušujući kožu ni malo. Meni je ova činjenica (da ne isušuju kožu) presudna kada biram proizvode za tuširanje.

Pre nego što pređemo u Afroditin vrt gde ćemo zajedno proći kroz mirisne note, dužna sam da vam kažem da su ovi proizvodi bez parabena, parafina i silikona kao i da imaju pH koja neće narušiti vašu prirodnu pH vrednost kože. Takođe, sve tuširalice ostavljaju kožu mirisnom par sati nakon tuširanja a moja preporuka je da ih kombinujete sa parfemima sa sličnim mirisnim notama za potpuni mirisni ugođaj.



Secret Garden - Romantic Peoni, kremasta kupka se izdvojila kao favorit ne samo meni već i mnogim devojkama kao i blogerkama sa kojima komuniciram putem Instagrama. U pitanju je nežan i romantičan miris božura koji u sebi ima osvežavajuću notu pa deluje razbuđujuće na čula.

Secret Garden - Lovely Roses je druga kremasta tuširalica koja miriše na opojne bele ruže. Miris je umeren ali smatram da nije za svačiji nosić već za istinske ljubiteljke ruža.


Secret Garden - Magnolia Bloosom je moj drugi favorit u ovoj skupini. U pitanju je nežan, cvetni miris ali onako blag i diskretan u formi gustog gela.

Secret Garden - Wild Orchid mi se najmanje dopao samo zbog mirisa. Malo je jači, teži, upadljiviji u odnosu na one koje ja volim. To ne znači da je loš jer sam sigurna da među vama koji ovo čitate ima onih koje preferiraju baš ovakve mirisne note. Ukusi su različiti.


Da li ste vi probale nove Afrodita #secretgarden tuširalice i kako vam se dopadaju? Koji vam cvetni miris najviše prija?

No comments