Prajmeri za lice - šta su, čemu služe i moja 3 predloga


Dugo mi se već mota ideja o pisanju ovakvog posta a kako sam u poslednje vreme dobila nekoliko pitanja na tu temu, odlučih ipak da vam napišem neke moje predloge i mišljenje. Ako me duže pratite onda verovatno znate da imam normalnu ka suvoj koži i da mi ovakvi proizvodi praktično i nisu potrebni jer mi šminka na licu stoji u skoro nepromenjenom stanju od momenta kada je nanesem pa dok ne poželim da je skinem. Ulogu prajmera, ili po srpskom baze za lice, kod osoba sa suvom i normalnom kožom može da vrši i najobičnija krema ili serum za lice. Međutim, tu ima jedno veliko ALI na koje ću se vratiti malo kasnije a sada predlažem da krenemo od početka.


Šta su prajmeri za lice i čemu služe?

Prajmeri ili baze za lice služe da pripreme lice za nanošenje makeupa, odnosno tečnog pudera. Oni prave barijeru između kože lica i pudera, olakšavaju nanošenje pudera i osiguravaju da šminka na licu duže traje. U sebi mogu da sadrže neke sastojke kao npr. aloja vera, lavande, ruže koje umiruju kožu i umanjuju crvenilo lica, ili sužavaju pore. Zato se najčešće preporučuju osobama sa mešovitom i masnom kožom ali u suštini, nema ograničenja i mogu je nanositi svi. Naravno, bitno je odabrati pravi spram svog tipa kože.

Savet plus: Baze nanosite uvek u tankom sloju.


Ja za vas danas imam 3 povoljna predloga prajmera za kožu lica, nadam se da će vam se svideti.


Aura PRIME ME! bazu za lice najduže koristim pa zato počinjem prvo od nje. U pitanju je bela lagana kremica koja se lako raspoređuje i razmazuje po koži i ima brzu moć upijanja. Ja je obično nanesem i sačekam par minuta da se fino upije u kožu pa tek onda prelazim na nanošenje tečne podloge. Osim što puder lepše legne na kožu, ova baza i na neki način hidrira kožu pa i posle nekoliko sati nošenja makeupa nemam neprijatan osećaj zatezanja. Ova baza lepo i prijatno miriše ali jako blago čak i vrlo kratko po nanošenju. Zbog svoje lagane teksture i brze moći upijanja kao i samog osećaja na licu mislim da bi bila dobra za sve tipove kože. Za one sa masnom i mešovitom kožom Aura ima rešenje u vidu zelenog prajmera specijalno namenjenom za T-zonu.



Rimmel Fix & Protect baza je jako slična Aurinoj po formulaciji. Takođe je bele boje i nešto ređe kremaste strukture i ima zaštitni faktor 25. Ima prijatan blagi miris koji se zadržava još neko vreme po nanošenju a osećaj na koži je kao posle nanošenja neke hidrantne kreme. Kao i Aurin, ni ovaj se ne uvlači u bore i pore, lice ne dobija dodatni sjaj a u kožu se upija bukvalno odmah tako da se treba brže nanositi. Jedina razlika je što je Rimmel baza malo masnija od Aurine pa zato mislim da bi bio dobar za osobe sa suvom i normalnom kožom i eventualno one sa mešovitom ali da je ne nanose na celo lice i da izbegavaju T-zonu.



Golden Rose Sheer Iluminating baza je kao što iz naslova proizvoda vidite u pitanju je baza sa efektom presijavanja kože. Ovaj prajmer sam dobila u paketu sa novitetima koji sam vam pokazala OVDE. Za razliku od prethodna dva proizvoda koji se nalaze u tubicama od 30 ml., ovaj dolazi u bočici sa pumpicom koja odlično funkcioniše. Prajmer je biserno bele boje i na izgled lagane teksture ali se nešto teže raspoređuje po licu (od prethodna dva) i treba mu više vremena da se osuši na licu. Ostavlja malo lepljiv osećaj na licu što meni ne smeta jer se ponaša isto kao GR tečni puder koji imam ali može da pravi problem tokom letnjih meseci. Sama baza u sebi nema šljokice ili neke druge čestice koje reflektuju svetlost ali taj diskretni biserni odsjaj će ućiniti da koža izgleda svežije i zdravije. Možete je mešati sa tečnim puderom radi istog efekta ili nanositi samostalno. Po mom mišljenju ova baza je samo za osobe sa suvom i normalnom kožom dok oni sa masnom i mešovitom treba da je izbegavaju.


A evo i kako izgledaju svočevi:


Da li vi koristite prajmere za lice i koji mi preporučujete?


No comments