Olival CC krema sa uljem smilja


Nedavno sam vam pisala o Olival kozmetici i upoznala vas sa filozofijom samog brenda a danas za vas imam recenziju CC kreme sa uljem smilja. U prvih nekoliko korišćenja mi se mišljenje menjalo i nisam mogla da ga formiram pa sam malo odugovlačila sa recenzijom uprkos činjenici da kremu koristim nekoliko meseci. Obično mi se proizvod ili svidi ili ne, pa vam posle nekog perioda prenesem svoje iskustvo. Međutim, kako je vreme odmicalo ja sam kremu zavolela sa svim njenim manama a u kojoj meri saznaćete u nastavku.



Kao što vidite iz naslova posta, u pitanju je krema sa uljem smilja. Smilje je mediteranska eterična biljka žutih cvetova. Samo ulje ove biljke je dosta cenjeno pa samim tim i skupo a deluje snažno protivupalno, antioksidativno, antikoagulantno pa čak i analgetično. Ono je snažan mukolitik, spazmolitik i smanjuje holesterol. Nas danas zanima njegovo veličanstveno dejstvo na kožu s obzirom da je čest sastojak preparata za negu kože lica.



Olival CC krema sa uljem smilja se nalazi u jednostavnoj, praktičnoj i što je najbitnije higijenskoj ambalaži od 50 ml. Proizvod se dozira kroz pumpicu na koju nemam zamerke jer je kvalitno urađena i radi besprekorno. Jedina zamerka ovakve ambalaže je što se ne može videti koliko je proizvoda ostalo u bočici.

U pitanju je 7 u 1 formula a to praktično znači da:
  • ujednačava ten,
  • neguje i štiti od spoljašnjih uslova,
  • prekriva crvenilo,
  • hidrira kožu,
  • daje prirodan izgled,
  • ima anti-age efekat,
  • i ima SPF12.

Proizvodi se u samo 2 nijanse, light i medium od kojih je moja medium što i nije mana kako sam u početku mislila jer se sasvim lepo stapa sa kožom. Istina je da boja deluje malo čudno na prvi pogled ali snažni mineralni pigmenti će učiniti da se ova krema savršeno uklopi u svaki tip kože.


Ono što mi kod ove CC kreme smeta je snažan biljni miris po smilju. Čitala sam da su mnoge blogerke i korisnice oduševljene tim mirisom ali eto, ukusi su različiti a mom čulu mirisa uopšte ne prija. Srećna okolnost je što se ne zadržava dugo na koži i da sam se sada već navikla na njega.


Olival CC krema je namenjena svim tipovima kože a ono što sa sigurnošću mogu da tvrdim je da je idealna za suvu i normalnu kožu kakva je moja. Kada se tek istisne na kožu deluje dosta gusto i bogato što zapravo nije jer se lako raspoređuje po koži. Odmah nakon nanošenja se lice lagano sjaji ali kasnije prelazi u dewy finiš što je super jer koža izgleda zdravije i blistavije. Pigmentacija je srednja, može se nadograđivati što ne bih preporučila jer će lice delovati kao da imate masku. Moja preporuka je da se krema nanosi u tankom sloju ( ni jedna cela pumpica), najbolje rukama a kasnije je možete matirati nekim puderom u kamenu i tako povećati pokrivenost ili korektorom prekriti neke nedostatke na koži.


Dakle, ako izuzmem miris ove kreme koji nije po mom ukusu, mogu da zaključim da je ovo jedna lagana CC krema koja će istovremeno hidrirati kožu i ujednačiti ten bez osećaja maske i težine na licu. Sve preporuke, pogotovo ako volite prirodnu kozmetiku.


*Hvala Milici sa bloga Lepota dolazi iznutra ali šminka je šminka koja mi je ovu kremu prosledila znajući koliko volim BB i CC kreme jer nažalost njoj nije odgovarala. Njenu recenziju možete pročitati OVDE.

Da li ste probale ovu CC kremu ili nešto drugo iz Olival asortimana?


No comments