Byphasse roll-on dezodorans & tečni sapun


 Byphasse kozmetici sam posvetila već nekoliko postova na blogu jer smatram da zaista zaslužuju našu pažnju. To je postao brend kome verujem jer za veoma pristupačnu cenu mogu dobiti kvalitetne proizvode. Naravno, uvek postoji izuzetak od pravila ali dokle god su ti slučajevi usamljeni, ja sam srećna. Proizvodi su takođe lako dostupni, koliko znam u dm drogerijama dok je izbor sasvim solidan za svačiji ukus i potrebe. Ukoliko se još niste susreli sa ovim brendom mislim da je krajnje vreme da to učinite a ja za vas danas imam još dva sjajna proizvoda. O čemu se radi ste videli iz naslova a u nastavku ćete pročitati moje utiske.


 24 h ROLL-ON DEZODORANS sa mirisom SLATKOG BADEMA

Ovaj dezodorans dolazi u interesantnoj jajastoj ambalaži od 50 ml. Poklopac se odvrće od donjeg dela i na njemu su ispisane sve važne informacije vezane za proizvod. Dezodorans mi se svideo već na prvo korišćenje jer pruža pouzdanu zaštitu a o prelepom mirisu slatkog badema da ne govorim, Najsavršeniji miris ikada ako volite slatkaste arome. Zaštitu od 24 h ne mogu da potvrdim jer ga nikad ne nosim toliko ali da dugo traje to stoji. Po nanošenju se brzo osuši što je meni jako bitno a nisam primetila ni da ostavlja mrlje po garderobi. Jedina stvar sa kojom se ne slažem a proizvođač navodi je da je ovo unisex miris jer mislim da to ne može biti. U svakom drugom pogledu je odličan i od srca vam preporučujem. Vaše je samo da izaberete od pet ponuđenih mirisa.

Sastav: Aqua (Water), Aluminum Chlorohydrate, PPG-15 Stearyl Ether, Steareth-2, Parfum (Fragrance), Steareth-21, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Hexyl Cinnamal, Limonene, Allantoin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Coumarin, Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, BHT, Linalool.

                                                    *    *    *    *    *     *    *     *    *     *    *


TEČNI KREMASTI SAPUN ZA RUKE SA MLEČNIM PROTEINIMA I EKSTRAKTOM MEDA 

Ovaj tečni sapun dolazi u bočici od 500 ml. sa pumpicom, vrlo je oku primamljivog dizajna i kao takav će krasiti svako kupatilo. Blago je parfimisan i predivan miris mleka i meda se oslobodi prilikom pranja ruku međutim, taj miris se ne zadržava dugo na rukama. Sapun je nežan i blag za ruke i pravi lepu, bogatu penu prilikom pranja. Ali, kao i svaki tečni sapun, blago isušuje ruke, bar je takvo moje iskustvo ali ja svakako mažem ruke kremom nakon svakog pranja ruku tako da mi to ne predstavlja problem. Ono što je bitno je da ruke nisu isušene na duge staze kao što sam ranije imala iskustva sa nekim drugim sapunima. U ponudi su osim ovog još tri različita mirisa.
 
Sastav: Aqua (Water), Sodium Chloride, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Parfum (Fragrance), Glycerin, Polyquaternium-7, Triethanolamine,  Hydrolyzed Milk Protein, Magnesium Nitrate,  Lactose, Magnesium Chloride, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Mel Extract,  Gluconolactone, Methylisothiazolinone, Potassium Sorbate,  Phenoxyethanol,  Benzyl Alcohol,  Phenethyl Alcohol,  Caprylyl Glycol,  Calcium Gluconate,  Tocopherol.

Da li ste probali neki od ovih proizvoda? I koji vam je Byphasse proizvod favorit? 
*Za ostale recenzije o Byphasse proizvodima klik OVDE.

No comments