Nega tela uz Byphasse


Nedavno sam vam pisala o Byphasse proizvodima koje koristim za skidanje šminke i čišćenje lica. Ovu špansku kozmetiku sam veoma zavolela zahvaljujući prvenstveno kvalitetu proizvoda pa mi večernja rutina skidanja šminke i čišćenja lica predstavlja pravi mali ritual kojem pristupam sa zadovoljstvom. Micelarnom vodom najpre nežno ali efikasno uklonim šminku, zatim izvršim blagi piling lica čime skinem mrtve ćelije kože i eventualne ostatke šminke dok blagim tonikom pripremim lice za naredni korak-hidrataciju. Ukoliko ste propustili post možete ga naći OVDE a mi idemo dalje.

Današnji post je posvećen, kao što se iz naslova vidi, nezi tela uz pomoć dva Byphasse proizvoda.



Kremasti gel za tuširanje sa cvetom pamuka je moj favorit nad favoritima. Sa razlogom se našao u postu o favoritima marta OVDE. Već na prvo korišćenje mi se svideo a tako je i danas kada sam stigla do dna bočice. Ne znam tačno šta ga to razlikuje od drugih gelova ali mlečna i nešto ređa tekstura od koje nastaje bogata pena kao i neodoljiv miris koji se dugo zadržava na koži su bili sasvim dovoljni da ga zavolim. Zbog svoje ređe formule preporučujem nanošenje gela nekom od spužvica za kupanje kako biste izbegli prolivanje proizvoda u slivnik kade. Ujedno ćete tako napraviti mirišljavu, bogatu penu koja miriše na lepo i čisto, ne znam drugačije da opišem miris kupke. Ovaj gel ne deluje isušujuće na moju kožu što me je posebno obradovalo.


Gel se nalazi u jednostavnoj, jajastoj bočici od 500 ml.  a košta 359 dinara u dm-drogerijama.
Imate sve moje preporuke za ovaj proizvod a možete birati između 4 različita mirisa. Nisam probala ali pretpostavljam da su svi jednako dobri.

                                              *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *    *


Mleko za telo matični mleč je proizvod božanstvenog mirisa. Volela bih da kažem da sam oduševljena koliko i gelom za tuširanje ali ne mogu, jer nisam. Daleko od toga da je ovaj proizvod loš, ali jednostavno ne ispunjava uslove koji su meni prioritetni kod ovakvih proizvoda. Iako je lagane teksture i lako se razmazuje, treba mu vremena da se upije i ostavlja onaj beli trag na telu koji ne volim. Druga stvar je što nije dovoljno hidratantan za moju suvu kožu, iako je bazično namenjen za negu suve kože. Nakon par sati nemam osećaj da sam bilo šta namazala na telo osim što osećam prelep miris. Dobre osobine su što mleko nije gusto niti lepljivo i što bi verovatno bio dovoljan osobama sa normalnom kožom tela.

Mleko se nalazi u uskoj, valjkastoj bočici od 500 ml. i košta 369 dinara u dm-drogerijama.

Ingredients: Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil),Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Sodium Laureth Sulfate, Propylparaben,  Cyclopentasiloxane, Parfum (Fragrance), 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Laureth-2, Sodium Sulfate, Glycerin, Royal Jelly, Citric Acid, Sodium Chloride, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Linalool, Hexyl Cinnamal, CI 15985 (FD & C Yellow No. 6), CI 19140 (FD & C Yellow No. 5).

ZAKLJUČAK
Kao što ste mogli da pročitate, jedan proizvod mi se jako svideo, toliko da ne želim da prestanem sa njegovim korišćenjem dok za drugi nažalost nemam preporuke ali sam nastavila sa njegovim korišćenjem jer prelepo miriše i pruža solidnu negu sada kada nije zima. Njega biram kada ne žurim pa dam vremena koži da upije proizvod. Ovo svakako nije uticalo na moje mišljenje o Byphasse kozmetici jer uskoro imam za vas još preporuka. Za kraj vas pozivam da lajkujete BYPHASSE fb stranicu i budete u toku sa novitetima a sa vremena na vreme možete da osvojite i po neku lepu nagradu.

Kakva su vaša iskustva sa Byphasse proizvodima? Delimo li neke favorite?








No comments