MakeUp Revolution Palette // Iconic Pro 2


Ako bi me neko pitao koja mi je prva asocijacija na MUR brend, ja bih rekla palete. Ukoliko ste do sada niste susreli sa njima predlažem da to što pre učinite jer cena u potpunosti opravdava kvalitet. MUR izrađuje palete koje su kopije paleta poznatih kozmetičkih kuća gde za dosta manje novca dobijete paletu odličnog kvaliteta. Ja moje nabavljam iz susedne Crne Gore zahvaljujući dobrim dušama ali ih od nedavno možete kupiti putem fb stranice OVDE (ali ja nisam kupovala preko njih pa iz tog razloga ne mogu da preporučim mada čitam da ima dosta zadovoljnih mušterija).



Danas vam pišem o MUR Iconic Pro 2 paleti koja je zapravo kopija Lorac Pro 2 palete koju nisam probala pa ne mogu da ih uporedim niti mogu da zamislim kvalitet te palete u odnosu na ovu koja je savršena.


Ako pričamo o ambalaži ona je dosta kvalitetnija od npr. Romantic Smoked palete koju imam. Izrađena je od čvrste mat plastike sa gornje strane a jedina mana je što na njoj ostaju tragovi prstića umazani šminkom. Sve se to da brzo rešiti vlažnom maramicom ali stvarno zna da nervira onako na prvi pogled. Unutar palete se nalazi veliko ogledalo duž poklopca i četkica koja je iskoristiva jer po prvi put nije sunđerasti aplikator. Baš sam se iznenadila. Senke su zaštićene providnom folijom na kojoj su ispisana imena senki radi lakšeg snalaženja.

Paleta je podeljena na dva reda po osam senki, dakle ukupno ih ima 16. Osam od njih su mat, dok su preostalih osam šimeraste.


U gornjem redu su mat senke koje su priličo dobro pigmentovane osim prve nijanse Paper, koja je boja kože pa se stopi sa njom i praktično se ne vidi. Nijansa New Rules, prelepa teget se nešto teže blenda, odnosno potrebno je duže vremena blendati jer se neravnomerno nanosi. Ostale nijanse su i više nego odlične.

Slična stvar je i sa šimerastim senkama iz drugog reda. Pigmentacijom nijansi Only i Silk nisam prezadovoljna dok ostalima jesam.


Gledano u globalu ovo je jedna jako, jako dobra paleta kojom je moguće izvesti makeup look-ove kakve poželite. Sklad različitih nijansi je za moj ukus savršen, pigmentacija je dobra (još bolja uz bazu za senke), trajnost na kapcima takođe.

Prvi red, prve četiri senke

Prvi red, druge četiri senke

Drugi red, prve četiri senke

Drugi red, druge četiri senke
I za kraj makeup koji sam kreirala ovom paletom :)


Kakva su vaša iskustva sa MUR paletama? Kako vam se dopada Iconic 2 paleta?

No comments