Borba sa celulitom uz Bioten + nekoliko saveta


Dugo već izbegavam temu celulita na blogu uprkos tome što znam da je ovo bolna tema svih nas ali i hit tema svake godine tokom letnjih meseci. Ja sam neko ko se celulitom bavi stalno, godinama, jer ga imam u priličnoj meri ali izbegavam da pišem o tome jer smatram da nisam da nisam dovoljno kompetentna kao neko ko stalno ima problem i ne može da ga reši. To bi bilo kao da reklamiram pastu za beljenje a imam žute zube ili nešto slično tome. Razumete šta želim da kažem? Uglavnom, svake godine kod mene je ista priča. Sa dolaskom toplijih dana, setim se mog vernog druga celulita, rešim da mu objavim rat, na scenu stupaju gelovi, kreme, masažeri, čajevi, uplaćuju se ručne masaže i ultrazvučno razbijanje celulita, kreće se na pilates/zumbu/teretanu, a spremna čeka i boca vode jer vodu treba piti u enorminim količinama uz sve to. Ali čak ni ovo nije dovoljno mom neustrašivom prijatelju koji ne želi da me napusti. Ono što bar uspem da uradim je da se privremeno povuče i ne bude toliko upadljiv.

I tako, ove godine sam rešila da ga prevarim, pa sam mu rat objavila dosta ranije nego inače. Već par meseci mackam Bioten mazalice za celulit iz BODYSHAPE linije o kojima ću vam danas detaljnije i pisati.


BIOTEN GEL KREM dolazi u okrugloj plastičnoj tegli u koju stane 200 ml. proizvoda. Kao što se na slikama ispod vidi, u pitanju je izuzetno lagana i prijatno mirisna gel krema koja se sa izuzetnom lakoćom razmazuje i upija u kožu. Preporuka je mazati njim butine, stomak i bokove dva puta dnevno i u roku od 4 nedelje bi obim tela trebao da smanji za 3 cm.

Proizvođač kaže da lipo detox deluje protiv celulita tako što obnavlja kolagenu strukturu i poboljšava mikrocirkulaciju tako da koža postaje zategnuta i elastičnija. 100 % prirodni ekstrakt Acai Bobica  koji je poznat kao dobar antioksidans sadrži visoku koncentraciju minerala, vitamina i hranljivih elemenata pa poboljšava zategnutost kože i obnavlja njenu prirodnu mekoću.

Moje iskustvo sa ovim preparatom je zadovoljavajuće nakon oko 2 meseca upotrebe. Koristila sam ga svako veče nakon tuširanja tako što bih ga blagom masažom umasirala u kožu od stomaka, preko bokova i butina sve do kolena. Ovaj gel krem lagano hladi kožu i potrebna je zaista mala količina da se lepo rasporedi po koži. Koža mi zaista deluje zategnutije na oko kao i na dodir ali to e znači da mi se smanjio obim 3 ili više cm.




Slična stvar je i sa BIOTEN intenzivnim SERUMom. On je u formi providnog gela i efektom jako podseća na spomenuti gel krem. I on je izuzetno lagan, lako ga je rasporediti po koži i dok ga kružnim pokretima masiram u kožu on se sa lakoćom upija. Takođe blago hladi tako da zaista ima osećaj da se nešto dešava po pitanju eliminacije celulita. Koža je odmah nakon primene gela vidno zategnutija, elastičnija i jedrija nego pre. Ja sam ih koristila naizmenično, kako mi je koji bio pri ruci.

Proizvođač navodi iste efekte za oba proizvoda koji su inače jako slični pa ni ja ne vidim neku specijalnu razliku među njima osim po formi ambalaže. Serum dolazi u bočici od 100 ml. sa pumpicom na vrhu kroz koju se dozira proizvod a jedinu manu ovakve ambalaže vidim u tome što je bočica neprovidna pa se ne može oceniti koliko je još proizvoda ostalo.


Iako mi se ovi proizvodi veoma sviđaju i utiču na to da mi se koža fino zategne, ne mogu da tvrdim da će vam celulit u potpunosti nestati osim ako ga nemate u tragovima, onda će delovati sigurno. Ovo nije slučaj samo sa Bioten preparatima protiv celulita jer smatram da ni jedan gel/krema nije dovoljno delotvorna a probala sam mnoge različitih cenovnih kategorija tokom svih ovih godina.

A da bi (samo)masiranje bilo koliko toliko delotvorno smatram da se treba pridržavati sledećeg:

1. Pravilna, zdrava ishrana bi trebala da bude polazna tačka. Ništa neće pomoći ukoliko svakodnevno jedete slatkiše, grickalice i pijete gazirano i sokove pune šećera. Trebalo bi da uzbegavate i beli hleb i pecivo. Ishrana bi trebalo da vam se zasniva na unošenju što više svežeg voća i povrća, grilovanog mesa i ribe.

2. Unos vode bi trebao biti 2-3 litre raspoređene tokom dana. Kao što rekoh, sokove i gazirano izbegavajte u najširem luku. Zeleni čaj kao i biljne mešavine specijalizovane za celulit bi mogli biti idealan izbor. Sadrže antioksidante kao i materije koje ubrzavaju metabolizam i cirkulaciju uopšte a dodatna količina vode će pomoći da se štetne materije što pre izbace iz organizma.

3. Sve ovo nije dovoljno pa bismo svi trebali da vežbamo tokom cele godine a ne samo pred leto. Ne moram da napominjem koliko je vežbanje dobro ne samo za telo nego i za um.

4. Ručne anticelulit masaže su mi sa pokazale kao najdelotvornije. U salonima se koristi uglavnom ulje od bršljena a ja kod kuće obavljam svoj deo posla sa svojim preparatima. Ovde je potrebna doza opreza pri izboru salona gde ćete se masirati jer postoji veliki broj salona gde rade nestručne osobe koje bi mogle da vam naprave mnoštvo modrica i podliva na površii kože a na unutrašnje ne smem ni da pomislim. Po koja modrica je ok ali cele noge u plavim tufnama nisu.
Takođe, neke osobe (npr. sa problemima sa venama) ne bi trebale da se podvrgnu masažama tako da se obavezno konsultujte sa stručnom osobom da ne biste napravile sebi još veći zdravstveni problem.

Ovo su bile moje preporuke za borbu sa celulitom a koje su vaše? Imate li neki savet za mene? Da li ste probale Bioten preparate?



No comments