Don Juan karmini #127 i #310


Za Don Juan karmine sam dobila dosta preporuka ali ja nikako nisam uspevala da dođem do njih. Nedavno sam posetila jednu malu lokalnu parfimerijicu i nisam htela da propustim šansu kada sam videla veliki izbor DJ karmina, a bilo je i testera za probu. Tako sam se odlučila za dva karmina, jedan iz standardne ponude a drugi mat. I nijanse sam brzo izabrala, s obzirom da sam želela karmine koje ću nositi svaki dan pa su oba na temu nude.


Ako niste znali kao ja do skoro, Don Juan je domaća kozmetika a više o njoj možete pročitati na sajtu OVDE. Uglavnom, prodaje se u malim parfimerijamai cene su i više nego pristupačne.

Nijanse koje sam izabrala su #310 iz mat kolekcije (200 dinara) i #127 iz standardne postavke (180 dinara). Oba karmina se nalaze u identičnim crnim pakovanjima sa logoom brenda na poklopcu koji fino i čvrsto naleže i ambalaža nimalo ne deluje jeftino. Razlikuju se samo po tome što na mat karminu stoji oznaka matte. Sa obe nijanse sam zadovoljna, očigledno je bio moja dan pa sam "ubola" nijanse koje mi stoje.


Karmin iz mat kolekcije #310 je prelepa boja mesa. Ima taj ružičasti podton što mu daje jednu dozu živosti a na usnama nije previše upadljiv. Što se tiče kvaliteta samog karmina, dosta je suv pa se teže nanosi zbog toga. Usne moraju dobro da budu pripremljene za ovaj karmin mada ih dodatno ne isušuje ali hoće da naglasi suva mesta. Trajnost je odlična, preživeće i hranu i piće i stajaće na usnama i nekoliko sati bez da ga uopšte osećate. Karmin je odličnog kvaliteta ako izuzmemo momenat težeg razmativanja po usnama.

Ako bi ga uporedila sa GR velvet mat karminima, DJ su dosta suvlji i teže se nanose  a naročito u poređenju sa GR mat karminima u olovci.


Karmin #127 je što bi se reklo moja boja, nude braon ali sa primesom kajsijastog podtona pa usne ne izgledaju mrtvo. Za razliku od mat karmina, ovaj klizi po usnama dok se nanosi i ostavlja polumat finiš. Takođe je lagan na usnama i po nanošenju ga više ne osećam. Miris je kod oba karmina prisutan i prijatan je i zadržava se na usnama. Podseća na one karmine koje su koristile naše mame i bake. Takođe je trajan na unama ali nešto slabiji od mat verzije.

Proizvođač za ove karmine kaže: "Jedinstvena formula zasnovana na više od 85% sastojaka prirodnog porekla, štiti i neguje usne,... izaziva prijatan osećaj na njima i vraća im prirodnu vlažnost. Lako se nanosi i ne razliva se. Postojan je na usnama."


OVDE možete proveriti prodajna mesta DJ kozmetike u Srbiji a ja sam sigurna da ću kupiti još nekoliko nijansi.

Da li ste koristile ove karmine ili nešto drugo od Don Juan kozmetike? Kako vam se čine moja dva primerka koja sam izabrala?

No comments