Chanel lak // Vertigo


Moja kolekcija lakova je mogu slobodno reći prilično velika. Nikako ne mogu da odolim tim malim, šarenim bočicama i uvek primetim neku nijansu koju baš nemam a tako bih ga rado nosila. Međutim, do sada sam uvek bila orjetisana na kupovinu jeftinih brendova koji su skoro uvek zadovoljavali moje potrebe pa tako nisam imala potrebu da uopšte gledam i razmatram kupovinu nekog skupljeg. Essie lakovi su do sada bili najskuplji a tako bi i dalje bilo da nisam ugledala ovog lepotana. Za njim sam izgubila i glavu i pamet ali i dobila vrtoglavicu. :)

A neko ko me dobro poznaje je prepoznao moje želje pa sam ja sada ponosna vlasnica Chanel laka koji nosi naziv Vertigo (563).


Lak dolazi u staklenoj, četvrtastoj bočici od 13 ml. sa duplim poklopcem. Četkica je vrlo tanka (kao kod Flormar lakova) i vrlo precizna ali to meni svakako ne smeta. Iz nekoliko poteza, zahvaljujući formuli ovog laka se pokrije nokatna ploča. Kao što rekoh, formula mu je izvrsna, kremasta i dovoljno gusta da se ne razliva okolo nokta i dovoljno tečna da se lako razmazuje. Ne ostavlja brazde ni "ćelava" mesta ni nakon jednog sloja koji je zapravo i dovoljan. Jedina mana ovog laka je što se malo duže suši ali zato mu je trajnost jako dobra. Na mojim noktima lak stoji i do pet dana kada počne lagano da se skida sa ivica noktiju.


Nijansa Vertigo je definitivno jedna od najlepših koju imam i pravi je kameleon. Gledajući je u bočici deluje kao čokoladna boja ljubičastog podtona sa sitnim, sitnim šimerom u bakarnoj boji. To je taj momenat koji me je osvojio. Ali sa druge strane, taj šimer se na noktima ne vidi odnosno vidi se na određenom svetlu pod određenim uglom. Šteta! Ja bih volela da je izražajniji. Na noktima je na momente tamna šljiva boja, na momente čokolada a na momente čak crna.



Chanel lakove kod nas možete kupiti po ceni od oko 3000 dinara. Što se mene tiče kada uzmem u obzir sve prednosti i mane ovog laka, mislim da ne vredi toliko jer i dosta jeftiniji lakovi daju slične efekte. Ali, ukoliko želite da se počastite za neku posebnu priliku ili pak da imate neku specifičnu nijansu, onda imate moje preporuke!

Kako vam se sviđa moj Chanel lak? Da li biste izdvojile toliko novca za lak?



No comments