Viva Ster aktivni kiseonik - moje iskustvo

Aktivni kiseonik firme Viva Ster našao se u januarskim favoritima kada sam ga spomenula OVDE a pomogao mi je kod opekotine nastale nepažnjom pri uvijanju kose. Verovatno ste već čuli za mnoge beneficije koje pruža ovaj preparat pa sam rešila da ga ugostim na blogu u vidu zasebne recenzije. Kako ja u šali volim da kažem, aktivni kiseonik ima rešenje za svaki moj problem pa krenimo redom.


Šta proizvođač kaže za svoj proizvod? 

"Aktivni kiseonik je najbolje sredstvo za dezinfekciju koje se može upotrebljavati i na koži, sluzokoži bez nuspojava i iritacija. Dobijen iz persirćetne kiseline, potpuno je bezopasan, pošto se raspada na vodu i sirćetnu kiselinu koja se može unositi u organizam za razliku od vodonik peroksida, hlornih, alkoholnih preparata i preparata na bazi joda, borne kiseline ili permanganata koji su toksični ukoliko se progutaju ili apsorbuju u telo preko sluzokože.

Bitna osobina aktivnog kiseonika je da se može svakodnevno i neograničeno koristiti jer ne ostavlja rezidue i mikroorganizmi ne razvijaju rezistenciju. Ne zagađuje životnu sredinu i potpuno je ekološki."

Opšte osobine:

Dakle, ovaj proizvod je aktivni kiseonik iz perisirćetne kiseline u koncentraciji 0,08% stabilan i efikasan u borbi protiv mikroorganizama. Stabilan je godinu dana od dana proizvodnje (rok važenja proizvoda) i ima miris sirćeta što je dokaz svežine i stabilnosti. Bez brige, miris se izgubi ubrzo nakon raspršivanja proizvoda. Preparat nema nikakve nuspojave u vidu alergije ili ukoliko dođe do njegovog udisanja, prskanja u oči ili usta.

Kada smo već kod ambalaže, ona je izrađena od čvrste bele plastike, kao što vidite to je bela bočica od 200 ml. sa raspršivačem na vrhu, koji radi bez problema. Oko bočice se nalazi papirni omotač na kome pišu stvari vezane za proizvod i kao takva podseća na medicinske preparate. Potrebno ga je čuvati na suvom i hladnom mestu.

Kako se upotrebljava?

Preparat se koristi nerazblažen, direktno iz bočice se nanosi na ruke, lice ili telo, po potrebi više puta dnevno bez ograničeja. Nakon upotrebe nije potrebno ispiranje a preparat se jako brzo upije u kožu.
 




A sada ono najbitnije, čemu je namenjen?


  • štiti, neguje, podmlađuje kožu ruku, tela, lica;
  • preventivno deluje na problematičnu kožu lica, na bubuljice i akne;
  • deluje na iritiranu kožu nakon depilacije, sunčanje, brijanja ili ujeda insekta;
  • idealno na putovanjima kada nisu dostupna sredstav za pranje i voda;
  • može se koristiti pre nanošenja šminke ili nakon njenog skidanja za dodatno osveženje lica;
  • za relaksaciju kože nakon masaža (relaks, anticelulit, sportske);
  • blagotvorno deluje na opekotine;
  • relaksira umorne noge i stopala;
  • koristi se kao ekološki dezodorans za uklanjanje neprijatnih mirisa.

Moje iskutvo:

Kao što ste mogli da pročitate, aktivni kiseonik ima višestruku primenu. Ja sam ga kupila tati nakon operacije masnog tkiva na jednom delu tela jer sam čitala o ovom preparatu i pomislila sam kako bi možda mogao da mu pomogne da mu rana brže zaraste. I bila sam u pravu. Zatim sam ga koristila na svojoj koži, nakon depilacije kada mi je koža iritirana, ovaj preparat jako brzo umiri crvenilo i iritacije. Zatim, kada god sam se opekla (u kuhinji ili nakon uvijanja kose, smota smotana :)), delovao je jako lepo i brzo. Umiri kožu, nema peckanja i zatezanja a koža se potom jako brzo regeneriše. I moj suprug se uverio u dejstvo aktivnog kiseonika na svojoj koži. Naime, on je sklon raznim ekcemima na koži, iritacijama, crvenilu, ojedima na pregibima ruku ili nogu u različitim periodima godine. Ima jako osetljivu kožu (i lica i tela) i pored proizvoda koje inače koristi primetio je da mu ovaj preparat veoma pomaže. Nedugo nakon prskanja proizvoda primećuje poboljšanje i olakšanje. Meni ostaje još samo da ga isprobam kao dezodorans pa da vam javim utiske.

Kao što sam gore napisala, preparat zlata vredan. Ja sam ga kupila u Dm-u jer mi je u tom momentu bio najbliži i platila sam ga ako se dobro sećam oko 500 dinara. Od srca ga preporučujem svima.
P.S. Možete pratiti njihovu Facebook stranicu za više informacija OVDE.

Da li vi koristite aktivni kiseonik i kakvi su vaši utisci?
 


No comments