Proizvodi za popunjavanje obrva - Essence, Flormar, Golden Rose, Aura


Iskreno, ne mogu da se pohvalim da sam neki ekspert u sređivanju obrva. Tokom godina sam prolazila kroz razne faze ali nikada nisam imala fazu u kojoj nemam obrve. Dešavalo se da ih počupam malo više nego što treba ali sa druge strane nisam ni pobornik "čokoladnih bananica" umesto obrva. Smatram da je zlatna sredina najbolja i da ne treba slepo pratiti trendove već prilagoditi oblik obrva prema izgledu svog lica. Međutim, pravilo koga se uvek pridržavam jeste da su mi obrve uvek uredno počupane a to rešavam tako što svakodnevno počupam po par izraslih dlačica dok se šminkam. Lično ne volim da čekam da izrastu pa da onda navalim na čupanje.

Proizvodi kojima popunjavam obrve su se skupili u nekom prethodnom periodu a vidite ih na fotografiji. Obrve ne popunjavam svakodnevno jer se desi i da zaboravim što nije pohvalno ali meni su uvek trepavice u fokusu interesovanja. Na sreću nemam neke velike nepravilnosti koje trebam ispraviti, moj problem je dužina obrva koje su često izgledaju nemirno. Nisam htela da ih skraćujem jer su me tako iskusniji savetovali ali moram priznati da popunjene obrve izgledaju daleko lepše nego kada to nisu.


Prvi proizvod kojim sam počela je Essence set koji se sastoji iz dve nijanse, svetlije i tamnije. Meni naravno odgovara svetlija boja a u setu dobijate i dva šablona za lakše iscrtavanje koje ja ne koristim kao ni četkicu koja se dobija uz njih. Senke su ok, nisu preterano pigmentovane što je dobro ako ste početnik. Drugih primedbi nemam ali kako se na tržištu pojavljuju noviteti tako ih ja i isprobavam. Cena je oko 300 dinara čini mi se.


Zatim, tu je i Flormar olovka za obrve u nijansi #401 svetlo smeđa o kojoj sam već pisala hvalospev OVDE. Olovka na poklopcu ima mali češljić za rasčešljavanje obrva koji nije najidealniji jer su dlačice malo grublje ali može da posluži. Olovka je zato za moj ukus odlična, nije previše tvrda ali ni premekana i njom mogu fino da se iscrtaju dlačice. Dugotrajna je, ne razmazuje se i ima pristupačnu cenu, oko 300 dinara. Sa olovkama morate biti pažljivi jer ako je previše mekana ili nije dobro zarezana zna da učini da obrve izgledaju umrljano što ne želimo.


Sledeće što sam kupila je Golden Rose senka za popunjavanje obrva. Moja je u nijansi #103 svetlo smeđa topla nijansa (postoji ukupno 7 nijansi) i takođe je u rangu jeftinijih prozvoda. Ambalaža je čvrsta i praktična a sa unutrašnje strane poklopca se nalazi malo ogledalo što je praktičan detalj a uz senku se dobija i mala četkica koju ja ne koristim ali može da posluži u nekim situacijama. Senke su super pigmentovane pa treba mala količina a ja svakako više volim da stavim manje pa da dodam ako treba nego da u startu preteram. Dugotrajne su i nemaju tendenciju razmazivanja nakon nekog vremena a količina od 2,5 gr. će vam trajati jako dugo.


Poslednje ali ništa manje važne i meni trenutno najdraže su nove Aura duo senke za obrve. Postoje u 3 varijante: 01 light,  02 medium i 03 dark a svaki set od dve sadrži jednu toplu i jednu hladnu nijansu. Mislim da za svaki ton kože i boju kose može da se nađe idealna nijansa, od plavuša preko crvenokosih i brineta do crnki. Idealnu kombinaciju postižem mešanjem obe nijanse iz najsvetlijeg seta. Ambalaža ovog proizvoda je takođe praktična jer sadrži ogledalce sa unutrašnje strane. Same senke su svilenkaste i u odnosu na prethodno pomenute mekše i malo kremastije. Dugotrajne su a pigmentacija im je odlična. Ja četkicom bukvalno samo pipnem jednu pa drugu senku a naravno po potrebi dodam još malo. Cena im je 639 dinara.

Za popunjavanje obrva senkama u poslednje vreme koristim Aura malu kosu četkicu za obrve (209 dinara) kojom sam jako zadovoljna jer ima sve one karakteristike koje podrazumeva jedna dobra četkica za obrve. Izrađena je od sintetičkih vlakana koja su idealne dužine ni previše mekana a ni tvrda pa je sa njom milina raditi.


Na kraju, kada sam zadovoljna izgledom svojih obrva dodatno ih fiksiram Aura providnim gelom za obrve (329 dinara) koji mi pomaže da obrvice ostanu na mestu. Ovim proizvodom nisam u potpunosti zadovoljna jer bi mogao biti za nijansu čvršći kada su u pitanju moje dosta duge obrve. Verujem da bi svima sa malo kraćim obrvama u potpunosti odgovarao. 



Zaključak bi bio da favorita nemam jer su sve nabrojane strvari vrlo upotrebljive i primenjive a na vama je samo da izaberete idealnu kombinaciju. Svaki od nabrojanih proizvoda vam mogu od srca preporučiti a kao što vidite i u drogerijskom rangu ima proizvoda ima pravih bisera koji zaslužuju našu pažnju.

Čime vi popunjavate obrve? Da li ste probale neki od ovih proizvoda? 






No comments