Manikir meseca #Februar


Ovoga meseca sam oborila rekord u kupovini lakova a to ste mogli da vidite na mom Instagram profilu, inače već dugo omiljenoj društvenoj mreži. I naravno da sam tada zaboravila da slikam jedan od najlepših lakova koji sam pridodala svojoj kolekciji a reč je o Kiko hrapavcu. Međutim, moji nokti su protekli period bili u nikad gorem stanju. Zato sam po ko zna koji put kupila čuveni Evelin 8 u 1 tretman za obnovu noktiju i radila na njihovom oporavku. I kako je stanje počelo da se popravlja rešila sam da krenem sa isprobavanjem lakova a prvi u nizu je bio Essie Bahama Mama koji je konačno precrtan sa liste želja. Upravo zato sam manikir meseca posvetila smo jednom laku, koji je kao većina Essie lakova koje imam u kolekciji presavršen. Fotografija nažalost nikada neće uspeti da prenese svu njegovu lepotu. Ali, svakako uživajte.



Kako vam se sviđa moj Essie manikir i koji vam je omiljeni Essie lak?
P.S. Na Instagramu me možete pratiti pod nadimkom @mjumini a ostale Essie lakove koje sam vam predstavljala na blogu možete videti OVDE



No comments