Byphasse nega lica u 3 koraka


"Byphasse je španski brend nastao u Barseloni, 2000. godine. Od samog nastanka pa do danas, osnovna misija kompanije jeste prozvodnja kozmetike visokog kvaliteta po pristupačnim cenama. To postižu tako što se ne reklamiraju putem masovnih medija što značajno utiče na cenu proizvoda.
Svoje proizvode izvoze u preko 60 zemalja i na 5 kontinenata.
 
Sama kozmetika, bazirana je na termalnoj vodi iz Bretanje u Francuskoj, pa u sebi sadrži i poželjne minerale dobijene direktno iz te vode." (izvor: Fb page Byphasse Srbija)


Trenutno u ponudi ima oko 140 proizvoda za negu lica, tela i kose dok u Srbiji nema toliki izbor proizvoda ali sam ja svakako presrećna što nam se ukazala prilika da probamo ove proizvode o kojima smo do skoro samo čitali na stranim blogovima. Ja sam za sebe odabrala tri proizvoda za negu lica o kojima ćete danas čitati moje utiske.


Prvi proizvod kojim otpočinjem svoju večernju rutinu skidanja šminke i čišćenja lica je Byphasse micelarna voda. Već nakon prve upotrebe počela sam da je upoređujem sa mojim omiljenim micelarnim vodama (Mixa, Bioderma, Nivea) i koliko god se trudila nisam uspela da joj nađem manu. Efikasno uklanja sav makeup sa lica, čak i maskaru (oko koje se morate zadržati trenutak duže) a istovremeno je nežna i blaga po kožu lica. Proizvođač navodi da je namenjena upravo suvoj, osetljivoj  i iritiranoj koži ali i onoj koja je sklona rozacei (bez sapuna, alkohola, parabena i nema efekat  isušivanja kože) mada ne vidim razlog zašto je ne bi mogli svi koristiti. Ja zaista uživam u uklanjanju šminke micelarnim vodama i po tome najbolje vidim koliko je učinkovita a ova to zaista jeste. Ima blago gorkast ukus što me je odmah podsetilo na Bioderma micelarnu, bez mirisa je i smeštena je u bočicu koja će krasiti police svakog kupatila. Bočica je providna kao što vidite, sa roze čepom na vrhu pomoću koga se jednostavno dozira proizvod a količina od 500 ml. će vam trajati zaista dugo. Dakle, iz svega navedenog vidite da imate sve moje preporuke za ovaj proizvod jer je odnos cene i kvaliteta odličan i zaista isplativ.

Sastav: Aqua (Water), Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Propylene Glycol, Disodium Cocoamphodiacetate, Polyaminopropyl Biguanide, Panthenol, Disodium EDTA, Decyl Glucoside, Parfum (Fragrance), Citric Acid, Bisabolol, Sodium Hydroxide.


Nakon uklanjanja šminke micelarnom prelazim na umivaje lica a zatim dolazim do sledećeg proizvoda kojim sam takođe oduševljena a to je Home Spa umirujući piling za lice. On je takođe namenjen suvoj i osetljivoj koži lica a evo i obrazloženja. Ukoliko vam kažem da zamislite mleko za skidanje šminke u kojem se nalaze sitna plava zrnca onda će vam biti jasno koliko je ovaj piling nežan i blag po kožu lica. Istovremeno je čisti, eliminiše nečistoće, skida površinski sloj kože i regeneriše je. A sve to zahvaljujući termalnoj vodi koja je u sastavu kao i šipku i ekstraktu tamjana koji ima umirujuće dejstvo. Tuba sadrži 150 ml. koja će vam takođe trajati dugo jer je za celo lice dovoljna količina dva zrna graška. Prijatnog je mirisa i mojoj koži neverovatno prija pa ga tako koristim svakodnevno, blag je i ne izaziva mi iritacije, niti mi isušuje kožu, što je najbitnije. Koža mi je nakon upotrebe temeljno očišćena i nije škriputava već na njoj i nakon ispiranja vodom ostaje jedan tanak sloj proizvoda koji je štiti od isušivanja. Ovaj piling se neće svideti osobama koje vole grublje čestice tj. grublji mehanički piling, ostalima sve preporuke.

Sastav: Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Propylene Glycol, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Polyethylene, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Rosa Moschata Seed Oil, Maris Aqua (Sea Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Hydroxyethylcellulose, Caprylyl Glycol, Parfum (Fragrance), BHT, Dipropylene Glycol, Glycolic Acid, Laminaria Ochroleuca Extract, Bisabolol, Sodium Hydroxide, Lactic Acid, Boswellia Serrata Gum, Chlorphenesin, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, CI 42090 (FD & C Blue No.1).


Zatim, pristupam sledećem koraku a to je toniziranje kože Byphasse tonikom sa ružinom vodicom. Tonike sam zaista dugo izbegavala i ih nisam koristila a ovaj sam morala da kupim kada sam pročitala mnoge pozitivne recenzije svojih koleginica. Dugo sam ga tražila u Dm-u jer je uvek bio rasprodat a kada sam ga konačno probala shvatila sam zašto ga toliko hvale. Tonik momentalno osveži kožu i vrati joj svežinu i blistavost. Nakon ovoga kožu još namažem nekom hidrantnom kremom i spremna je za odmor do jutra. Tonik je jedini od ova tri pomenuta proizvoda koji koristim i ujutru, nakon umivanja a pre nanošenja kreme, kao i uveče. Proizvod se nalazi u ponovo ogromnoj bočici od 500 ml. i ima miris ruže (za moj ukus malo veštački ali ipak blag). Namejen je svim tipovima kože pa tako i njega od srca preporučujem. Cena proizvoda u odnosu na kvalitet i količinu je idealna.

Sastav: Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Parfum (Fragrance), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-75 Lanolin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Gluconolactone, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Calcium Gluconate, Benzyl Salicylate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone.

S obzirom na pozitivna iskustva sa ovom španskom kozmetikom, nastaviću da isprobavam proizvode redom a vas pitam kakva su vaša isustva i da li ste probale neki od pomenutih proizvoda? 

No comments