Phyto Huile Soyeuse ulje za suvu i tanku kosu


Nezi, izgledu i oblikovanju kose pridajem veliki značaj. Trudim se da ne koristim skupe proizvode jer sam primetila učinkovitost i među proizvodima srednjeg cenovnog ranga. Kakvu god postavu u tom momentu da imam, bar jedan proizvod mora biti kvalitetniji i nosilac cele priče. Danas je u  fokusu Phyto Huile Soyeuse ulje za suvu i tanku kosu. U magiju nekih prizvoda nikada nisam verovala, naročito ako ih prati izvikana reklama. Kako se ovaj proizvod pokazao na mojoj kosi, pročitajte u nastavku.


Moja kosa nije slaba i tanka ali je suva. Svi oni koji hemijski tretiraju kosu godinama to dobro znaju i suočavaju se sa ovim problemom. Uvek biram dobru masku koja će hidrirati moju kosu ali nekada to nije dovoljno. Nakon šamponiranja i pakovanja kose, uvek je tu i treći proizvod (leave-in tretman, uljane kapi, neki serum). Trenutno je to ovo Phyto ulje za koje bih rekla da dolazi u formi mleka za kosu nešto ređe formule. Aktivni sastojci su: ulja nevena i ruzmarina, ekstrakt sleza.
Proizvođač kaže: "Izuzetno lagan tretman za kosu koji se brzo upija i dubinski hidrira vlasi.
Može se naneti na kosu pre feniranja ili nakon njenog sušenja kako bi se umirili pramenovi i kosi dao
sjaj. Kosa deluje obnovljeno, zdravo i svilenkasto."



Kao što rekoh, ovaj tretman za kosu je zapravo vrlo lagano mleko koje izuzetno prija mojoj kosi. Zaljubljena sam u njega od prvog korišćenja jer sam njegov efekat videla odmah po korišćenju. Proizvođač preporučuje nanošenje 1 do 2 pumpice na mokru kosu pre feniranja ili kasnije na suvu kako bi se umirile neposlušne vlasi. Ja obično nanosim minimum 5 do 6 pumpica koje rasporedim ravnomerno po kosi izbegavajući utrljavanje u teme i koren kose. I pored toga, vidim da će mi proizvod trajati dugo. Probala sam da nanosim i nakon feniranja ali sam zadovoljnija rezultatima kada ga nanosim pre feniranja. Kosu najpre lakše rasčešljavam, vreme sušenja je takođe kraće a kosa nakon sušenja mi je mekana, lepršava i sjajna. Sve preporuke!
P.S. Poseban oprez ukoliko volite da preterujete sa količinom...postoji mogućnost da će vam se brže mastiti kosa.


Ovaj proizvod dolazi u staklenoj bočici od 100 ml. sa pumpicom i izgleda vrlo luksuzno a takva mu je i cena. U Srbotrade apoteci koja važi za najjeftiniju ovaj proizvod je 3.247 dinara. Pa ukoliko volite luksuznu negu, izvolite, zaista opravdava cenu!

Da li ste koristili neki Phyto proizvod za kosu i kakva su vaša iskustva?



No comments