Besprekoran makeup uz pomoć Aura četkica


Svi znamo da bez dobre četke nema savršene šminke. Puder i korektor se nekako mogu naneti prstima ali nemojte zanemariti efekat koji dobijete ako ih nanesete četkom za puder ili beauty blenderom. Za ostatak šminke i fino senčenje ipak će vam trebati četke (za lice) i četkice (za oči i usne). Kozmetika Aura nam ove zime nudi, pored standardne ponude, rešenje u vidu čak 4 nove četkice koje ću vam danas predstaviti. Šminkanje ne mora da bude dosadno i predstavlja (svakodnevnu) rutinu...poigrajte se šminkom i četkicama, neka vaše lice bude platno a vi umetnik. Rezultati i pohvale na račun izgleda neće izostati. Samo pazite da ne preterate :)


Dakle, ove zime u fokusu je besprekoran ten. Da bi ostatak šminke izgledao savršeno morate obratiti pažnju na podlogu. Najpre na lice nanesite Prime ME! bazu za puder ili novi Aurin Pore minimising ukoliko imate kožu sklonu mašćenju ili izražene pore pa tek onda pređite na tečni puder koji odgovara vašem tipu kože. Ja se u poslednje vreme ne odvajam od Aura beauty blendera ( 575 rsd) kojim nanosim tečni puder i o kome sam nedavno pisala OVDE a koji savršeno ujednačava ten. Međutim, ukoliko ne volite blendere, možete ga naneti i četkom za tečni puder, izbor je na vama.
Kada govorimo o korektoru obavezno probajte Aura Correct ME! korektor, nećete se pokajati. Moj je u nijansi 301 i stvarno ga obožavam iako vam nisam napisala detaljnu recenziju. Lagan je i kremast, lepo se nanosi sunđerastim aplikatorom i savršeno blenda a uz to je dugotrajan. Obično sam korektor utapkavala prstima ili beauty blenderom ali od kako imam novu Aurinu četkicu za korektor - concealer brush (289 rsd)  ovaj posao mi je mnogo lakši. Četkica je izrađena od sintetičke dlake smeđe boje polukružog oblika i sa njom možete nanositi sve vrste korektora kako biste pokrili eventualne nedostatke na licu. Ne, ova četkica nije nešto bez čega nećete moći u životu, ali zašto da ne? Odlična je a ne košta mnogo.


Kada ste sredili lice, podočnjake i sitne nepravilnosti dajte licu konture, malo boje i diskretnog sjaja. To ćete najlakše postići još jednim novitetom iz Aure a to je četka za konturisanje - bronzer contour brush (499 rsd). E, ovu četku morate imati, presavršena je. Bilo da njom nanosite bronzer, proizvode za konturisanje ili iluminatore savršeno će naneti i izblendati proizvode. Nedavno sam vam pisala o Sleek kontur setu OVDE a od kada imam ovu četku samo nju koristim. Aura u svojoj standardnoj ponudi ima veliki izbor rumenila i čak nekoliko novih nijansi hajlajtera koje možete nanositi ovom četkom, dok sam vam o tečnim iluminatorima Iluminate ME! pisala OVDE . Tečne proizvode najviše volim da nanosim beauty blenderom. Ova četka je idealnih dimenzija i izrađena je vrlo kvalitetno od finih sintetičkih vlakana. Pljosnata je bočno što je čini idealnom i prilagodljivom svakom tipu lica. Imate moju najiskreniju preporuku.


Dok ste još tu, ne zaboravite da sredite obrve novim Aura duo senkama za obrve koje dolaze u tri nijanse i o kojima ću vam uskoro pisati pa da sada ne dužim. U tu svrhu koristim Malu kosu četkicu - Small angled brush (209 rsd) koju imam od ranije i kojom jako lepo i precizno mogu da nanesem ovaj tip proizvoda.


Zatim, polako prelazimo na oči. Za početak na kapke nanesite Aura Prime ME! bazu za senke o kojoj sam pisala OVDE kako biste osigurale šminku na očima što duže. Jako volim ovu bazu jer je lagana a blendanje senki je maksimalno olakšano. Senke zatim nanosite četkicama koje su za to predviđene. Često koristim dvostranu Aura četkicu (329 rsd) koju imam od ranije. Ona sa jedne strane ima pljosnati deo za nanošenje senke na kapak a sa druge strane je četkica nešto manjih dimenzija za blendanje koja mi se u početku nije svidela ali se na kraju pokazao kao vrlo iskoristiva. Novitet ove jeseni je Aura četkica za blendanje - blending brush (309 rsd) koju sam zavolela na prvo korišćenje. Što se mene tiče četkica za blendanje nikad dosta. Vrlo su korisne jer pomažu međusobno stapanje senki a bez toga nema savršeno našminkanih očiju. Takođe, njom možete nanositi senku i preko celog kapka. Na prvi pogled mi se ova četkica učinila dosta veliko, međutim za moj oblik očiju i kapaka je idealna. Takođe, sa njom možete konturisati nos jer nije prevelika a pokazala se kao odlična i za hajlajt ispod obrva i usana.

*Razlika između nove (levo) i stare (desno) četkice za blendanje

Za kraj, namažite usne. Za precizno nanošenje karmina i iscrtavanje kontura usana koristite novu Aura četkicu za ruž - retractable lip brush (733 rsd). Izrađena je od kvalitetnih sintetičkih vlakana i zahvaljujući svom dizajnu na izvlačenje predstavlja lep dodatak svakom žeskom neseseru. Ja lično ovakve četkice ne koristim prečesto ali mislim da su vrlo korisne i da treba da imamo bar jednu ovakvu. Ne zaboravite da perfektno nanesen karmin daje posebnu čar celokupnom makeup-u pa se dodatno potrudite.



Za kraj mi je ostalo još da sumiram utiske o novim četkicama. Zaista sam pozitivno iznenađena kvalitetom mada nisam ništa manje očekivala ali isto tako moram da pohvalim Aura tim koji prati inovacije. Četkice su izrađene vrlo kvalitetno a tako i izgledaju. Lagane su u ruci, zgodne za upotrebu a dozu elegancije im daje srebrni deo koji spaja dršku i samu četkicu. Lepo se peru i održavaju dok dlake ne ispadaju. Sve preporuke!

Da li ste probale nove Aura četkice? Kakve četkice koristite za šminkanje?



No comments