Aura ili Ebelin beauty blender - za koji se odlučiti?


Moram priznati da mi se trend korišćenje sunđera u šminkanju na samom početku nije preterano dopao. Četke i četkice su mi se u tom momentu činile bezbednije za korišćenje jer su bile lakše za održavanje a sama pomisao na ostatke pudera i eventualno bakterija u sunđeru mi nije ulivalo poverenje. Ali, ne zvala se ja tako kako se zovem, nakon pročitanih xy recenzija i hvalospeva na tu temu, reših da probam za početak Ebelin sunđer tzv. jaje za nanošenje tečnih podloga. Želela sam da vidim kako radi i kako ću se snaći a snašla sam se vrlo dobro toliko da su četke za nanošenje tečnih pudera otišle u drugi plan. A onda sam nakon par meseci dobila priliku da isprobam i novi Aura 3D sunđer. Sada sam već imala neko iskustvo pa sam sa zadovoljstvom prihvatila da ih testiram i uporedim. Nadam se da će vam današnja recenzija biti od koristi ako se eventualno odlučite na kupovinu jednog od ta dva jer su pristupačne cene i mogu se naći u drogerijama.




Prvo što sam primetila kada sam ih uzela u ruku je da su jako slični na dodir, gotovo identični. Po izgledu se razlikuju u tome što je Ebelin sunđer uži i za nijansu duži od Aurinog, dok je ovaj drugi širi i zdepastiji. Međutim, prava razlika među njima se otkriva već sa prvim kvašenjem. Oba bubre i uvećavaju se primetno ali na dodir više nisu isti. Ebelin sunđer zadržava svoju sunđerastu formu i ostaje tvrđi pod prstima dok Aura sunđer postaje mekši i rastresitiji, nekako penastiji, videćete i dole na fotografiji.

Kako ga koristim? Dakle, suv sunđer stavim pod mlaz mlake vode, nežnim pritiskom ga ocedim, još ga malo utapkam u čist peškir i on je spreman za upotrebu. Zatim, tečni puder prstima rasporedim po licu u vidu tačkica i onda ga ovim blenderom utapkavam. Ovim gornjim, suženim delom utapkavam korektor. I to je sva nauka. Pranje nakon upotrebe se podrazumeva.

Slika 1: u suvom stanju; slika 2: kada su pokvašeni vodom i isceđeni. Rzlika je i više nego očigledna u odnosu na žuti sunđer.

A sada, ono što nas sve najviše zanima...a to je pitanje iz naslova ovog posta. Moram priznati da svoj posao oba obavljaju sasvim dobro i sa oba volim da radim skoro podjednako. Ali? Ako me pitate za koji bih se ponovo odlučila da kupim kada bih morala da izaberem samo jedan, to bi definitivno bio Aura blender. Zašto? Zato što je u pokvašenom stanju dosta mekši pa lakše korisititi ga i okruglastiji je pa zahvata veću površinu lica čime je moguće brže nanošenje podloge. Takođe, ne upija puno proizvoda u sebe, u ovom slučaju pudera i korektora pa ga je lakše i oprati. Na Ebelin sunđeru su mi ostale fleke od pudera već posle prvog korišćenja iako sam ga oprala odmah nakon šminkanja dok sam Aurin uspela da operem do kraja pa izgleda kao nov. Puder savršeno i prirodno izgleda kada se nanosi ovim sunđerima i moguće ga je nanositi u više slojeva a da ne izgleda ružno. Što se tiče vremena sušenja mogu da kažem da se ne suši brzo, treba mu otprilike 12 h za sušenje ali je meni to ok, pogotovo sad kad imam dva.


Pitanje za vas...Da li koristite beauty blendere u šminkanju i koji vam je omiljen?

Nadam se da sam vam pomogla bar malo ako razmišljate o kupovini ovih sunđerčića. Savetujem vam da ih redovno održavate, ja ih perem odmah posle svake upotrebe jer sam tada najsigurnija u smislu higijene ali isto tako morate paziti da ih prilikom ceđenja ne stiskate jako i ne zarivate nokte u njih. Sve u svemu, nije ih teško održavati, bar meni nije ništa teže nego kada perem četkice a tako će vam sunđer i duže trajati. Do čitanja,
 



No comments