Golden Rose mat karmini u olovci


Golden Rose noviteti su stigli na moju adresu pre neke tri nedelje a ja ću vam danas pisati o mat karminima u olovci. U narednom periodu možete očekivati recenziju i za lakove za nokte sa gel efektom koje još uvek testiram ali još nemam konačni sud dok ću za kraj ostaviti takođe nove Express Dry lakove. Od ukupno 15 nijansi ja sam dobila ove tri koje su prave jesenje nijanse i srećna sam što nisam imala prilike sama da biram jer bih opet uzela neke rozikasto-nude nijanse a stvarno mi ne treba 158-mi karmin u istoj boji. 


Ovi mat karmini su čini mi se jedini mat karmini u olovci i vrlo su slični njihovim Velvet Matte karminima pa ako volite njih volećete i ove. Sadrže 3,5 gr. i možda su praktičniji od standardnih jer je omogućena preciznost nanošenja. Miris im je možda malo blaži od standardnihali i dalje jako prijatan, vanilast a takođe su im pigmentacija i trajnost na zavidnom nivou. 

Sviđa mi se što su kremasti i sa lakoćom se nanose a potom se osuše u mat ali ne u potpunosti tako da nema neprijatnog zatezanja i isušivanja usana. Bar ja nemam taj problem.


Karmini nemaju svoja imena već su pod rednim brojevima a danas vam predstavljam nijanse: 03, 06 i 15. 
03 - je prava vamp nijansa, rekla bih i da je najtamnija u paleti i kombinacija je braon, bordo i ljubičaste. U svakom slučaju deluje jako neobično i inetersantno.
06 - je idealno crvena koja ima rozi podton i to je od onih nijansi koja čini da zubi izgledaju belje, dok je
15 - nijansa kojoj sam se najviše obradovala, nude, ali je jako nezahvalna u smislu da se mora nositi uz jaču šminku inače ćete izgledati kao bolesni.

Ah, da, zaboravih da vam kažem da se olovčice režu ali to nije nikakav problem ako imate rezač za olovke. Lepo su urađene tako da vam se neće lomiti i otpadati delovi.




Nažalost nisam još u prilici da radim svočeve i na licu a želim da to bude koliko toliko kvalitetno  ali vas zato pozivam na blog Makeup Arena, kod Jasmine da zajedno pregledamo svih 15 nijansi ovih mat olovčica jer je žena jednostavno majstor za svočeve.

U svakom slučaju vam preporučujem da ih probate jer je odnos cene i kvaliteta u više nego dobrom odnosu. Obožavam kada neki pristupačan proizvod bude i kvalitetan.

Kako vam se čine ovi karmini? Da li ste probale neki? Ili vam je na listi želja?

No comments