Eveline argan + keratin 8u1 maska za kosu


Iz iskustva znam da nije lako naći dobru masku za kosu. Znam da je pojam "dobra maska" relativan pojam jer smo sve vlasnice različitih tipova kose i sve imamo različite potrebe i očekivanja od proizvoda. Od kako sam počela da se farbam u plavo dosta sam eksperimentisala sa farbama za kosu ali i proizvodima i uglavnom se moja nega svodila na šampon, balzam ili masku koje bih rotirala prilikom pranja i na kraju neko ulje ili prskalicu za kosu kako bih omogućila lako rasčešljavanje kose i dodatni sjaj. Zajedničko za sve ove proizvode je to što sam uzimala uvek liniju namenjenu dubinskom oporavku kose i/ili za najveći stepen oštećenja iako moja kosa nikada nije bila toliko oštećena od farbanja. Deo zasluge mogu da pripišem genetici jer imam gustu kosu i debelu dlaku a ostatak mojoj istinskoj posvećenosti u pogledu nege. Jednostavno sam igrala na sigurno, pretpostavljajući da će mi ti proizvodi, u ovom slučaju maske za kosu savršeno odraditi posao. I nisam pogrešila, mada ne mogu da kažem da nije bilo promašaja.
Pre nekoliko meseci sam imala za vas preporuku u vidu Kallos keratin maske za kosu kada sam zajedno sa dragom Bamby testirala, upoređivala i pisala utiske (post možete pogledati OVDE) a danas za vas imam još jedan izvanredan proizvod firme Eveline, argan + keratin maska za kosu 8u1. Osim maske o kojoj danas pišem, ova linija sadrži još 3 proizvoda, šampon, balzam i ulje za kosu koje bih takođe jednog dana volela da probam.




Proizvođač kaže: "Formula bogata naprednim aktivnim sastojcima, delujući u sinergiji sa arganovim uljem i tečnim keratinom, štiti boju kose, vraća joj elastičnost i prelep sjaj." Namenjena je farbanoj, blajhanoj i oštećenoj kosi.Nije testirana na životinjama i ne sadrži parabene.

EFEKAT 8 u 1 :

1 . Obnavlja vlasi kose
2. Čini kosu glatkom i hidriranom
3. Hrani i jača
4. Intenzivno regeneriše
5. Čini kosu sjajnom od korena do vrhova
6. Čini kosu mekom i elastičnom
7. Omogućava lako češljanje i oblikovanje kose
8. Štiti kosu od uticaja spoljašnjih faktora


Na početku ću se kao i uvek osvrnuti na ambalažu koja je jednostavna, praktična, od čvrste plastike. Maska sadrži 500 ml. a ispod poklopca je zaštićena još jednim slojem folije. 

Miris joj je intenzivan i oseti se već kroz poklopac, što mi se dopada jer se i kasnije dugo zadržava u kosi. Formula maske podseća na puding od vanile a takav joj je i miris. Šteta što nije jestiva, mmm :)

A sada, ono najbitnije, kakav efekat ima na kosu i da li ispunjava obećano? 
Ooo, daa! Itekako! Ja je obično držim na kosi jako kratko, svega 2-3 minuta i kosa mi se nakon tih nekoliko minuta potpuno regeneriše i omekša. Prvi dobar znak je što mogu rukama da prođem kroz nju a i kasnije tokom rasčešljavanja koje je maksimalno olakšano tako i tokom sušenja. Kosa je glatka i sjajna i lako se oblikuje. Iako na pakovanju piše da obećava efekat za 3 minuta a na poleđini pakovanja da se preporučuje držanje na kosi 10-15 minuta (?!) ja je ipak držim kraće jer nemam vremena ni živaca za duže. S obzirom da dobijem efekat kakav želim za svega par minuta, nema potrebe da je držim duže a pretpostavljam da je efekat možda i bolji. Maska je za moju kosu i više nego dobra te je preporučujem imale ili nemale oštećenu kosu. Ipak, za veća oštećenja ne pomažu nikakve maske već samo makaze jer maske mogu samo privremeno da zamaskiraju oštećene vlasi dok je trajno rešenje u šišanju i skraćenju kose.



Sve proizvode Evelin kozmetike možete naći na sledećem linku ekozmetika.rs 

Da li ste probale ovu masku za kosu? 



No comments