13 novih nijansi Aura Absolute Matte tečnih karmina + swotchevi na usnama


Čini mi se da nema žene koja nije bar čula za Aura mat karmine a verujem da ih je velika većina vas probala i da poseduje bar jednu nijansu. Mat groznica je počela da nas trese ima već nekoliko sezona i nema nameru da popusti. Meni se to lično dopada, mada ne bih za sebe mogla da kažem da volim isključivo mat karmine, podjednako su mi dragi kao i oni sjajne završnice. Ali, ipak ima ta jedna stvar koja me kod mat karmina oduševljava i za kojom sam luda a to je njihova trajnost na usnama. 


Kada želim sigurnu varijantu, nešto što će mi stajati na usnama ceo dan, bez obaveze za stalnim proveravanjem na ogledalce (da li se skinuo negde nakon jela/pića pa i poljupca, da li ga imam na zubima (o, ova varijanta mi je omiljena), lagana formula bez teškog i masnog osećaja na usnama, uvek ali uvek pribegavam mat karminima. Jedna velika prednost tečnih mat karmina nad onim klasičnim je u tome što su ovi prvi kremasti, lagane teksture i izuzetno lakog načina aplikacije. Klasični mat karmini znaju da budu pomalo suvi i da zapinju na usnama prilikom razmazivanja, što nekada može da bude problem. Savet: Ipak, pre svakog nanošenja mat karmina, u oba slučaja preporučujem laganu hidrataciju usana kako bi one bile u što boljem stanju. Mat karmini, verujem da znate, znaju da istaknu suve delove pa je poželjno da usne budu negovane.

Moram da vam napomenem još jednu stvar a tiče se samog nanošenja karmina. Aura tečni mat karmini se nanose u više slojeva tako što sačekate da se prethodni sloj osuši pa ponovite postupak. I to verujem da već znate ali nije loše ponoviti. Zavisno od nijanse, postupak je potrebno ponoviti dva ili tri puta kako biste dobile željenu punu nijansu a takođe osigurale da karmin duže traje na usnama.
Ovo se posebno odnosi na tamne nijanse jer u suprotnom mogu da deluju neuredno i neravnomerno nanesene.

O samom pakovanju i ambalaži nema potrebe da vam pričam, kao i prva serija sadrže 7 ml. Bočice su valjkaste a karmini se nanose pomoću sunđerastog aplikatora. Na dnu bočice se nalaze zalepljeni natpisi sa nazivom karmina i brojem i meni lično se to sviđa jer svaka nijansa priča neku svoju priču zahvaljujući interesantnim imenima. A sada prelazimo na prikaze samih nijansi. Da li ste uzbuđene koliko i ja? :)


Kao i u prethodnoj recenziji kada sam pisala o Aura Shine Excess karminima, i ovih 13 nijansi sam podelila u 3 grupe. 

Prva grupa su nude-ljubičasti tonovi, nijanse 614, 615, 616 i 617. 
614 - Emergency Call, prvi u koji sam se zaljubila, moja nijansa, boja mesa idealna za svaki dan;
615 - Stay Foolish, kao što joj ime kaže, razigrana nijansa na granici roze i ljubičaste;
616 - Out of Box, nijansa koja nam polako najavljuje jesen, čini mi se da će biti favorit plavušama jer nije suviše tamna;
617- Stop Staring - e ova nijansa već vrišti jesen, gothic violet, biće obožavana. 


Druga grupa su veseli koralni neonci, nijanse 618, 619, 620, 621, 622. 
618 - Dream Team, koji zapravo nije neonac već jedna zagasita nijansa koralca, simboličnog naziva;
619 - Lets Get Started; razigran, veseo, idealan za opuštenje letnje večeri ali i žurke na plaži;
620 - Seven Sins, predivan, predivan, poziva na greh :) ;
621 - Tangerine, naziv govori mesto njega;
622 - Thats Amore - baš onakva nijansa crvene koja ne zahteva formalnost, za moderne i samosvesne devojke i žene.
*Nijanse 619, 620 i 621 su ostale netaknute jer vas očekuju neka iznenađenja :)

Treća grupa su čokoladni tonovi, nijanse 623, 624, 625, 626. 
623 - Take The Crown, jedan od mojih omiljenih, podseća na Matte Mess pa ako ste njega voleli, volećete i ovaj;
624 - Last Goodbye, ljubav na prvi pogled, nude, nude, nude <3 ;
625 - Break The Rules, čokolada u bočici, nema druge asocijacije;
626 - Mistress, moram se složiti, tajnovit, zavodljiv, mističan. 

Sada, kada smo zajedno prošle kroz nijanse, koja vas je oborila ovako na prvu loptu? 
 
Za kraj, da zaključimo šta je zajedničko za Absolutte Matte tečne karmine?
  • dolaze u jednostavnim ali elegantnim i čvrstim ambalažama
  • nanose se lako pomoću sunđerastog aplikatora
  • sadrže 7 gr.
  • prijatnog, vanilastog mirisa i slatkastog ukusa  
  • pigmentacija varira i zavisi od nijanse ali svakako ih treba nanositi u više slojeva
  • prijatne, lagane i kremaste formulacije
  • mat finiša (kada se osuše na usnama)
  • ne isušuju usne 
  • izuzetne trajnosti na usnama (preživeće i piće i hranu)
  • lako ih je skinuti micelarnom vodom ili bilo kojim sredstvom za skidanje šminke 
  • nijanse su iste kao u bočici
  • cena: oko 500 dinara 










No comments