Jedan karmin, tri kombinacije


Radovala sam se Essence Nude kolekciji kao malo dete sve dok nije stigla kod nas. Danima sam obilazila Essence stalak u parfimeriji i ništa mi se nije toliko svidelo da bih poželela da kupim. Sve mi je nekako izgledalo "već viđeno" a kako volim nude makeup većinu takvih i sličnih komada već imam. Na kraju sam, da mi ne bude žao kako sam propustila celu kolekciju izabrala ovaj karmin u nijansi 02 Porcelain Doll koji će danas biti u glavnoj ulozi. Zaista, karmin mi se svideo već na prvo mazanje pa sam sama sebe uhvatila da ga ne skidam sa usana. Kremast je i hidratantan, neupadljivog mirisa i prosečnog vremena trajnosti na usnama. S obzirom da je nijansa suviše svetla za nošenje na dnevnoj bazi (bar na moj ten u ovim letnjim mesecima) počela sam da ga mešam sa olovkama i sjajevima za usne koje imam i dobila jednostavne i nosive kombinacije. Nadam se da će vam se svideti moj izbor.





KOMBINACIJA 1: Essence karmin + Nyx butter gloss 

Ovo mi je zapravo omiljena kombinacija. Nyx butter gloss imam već jako dugo ali ga nisam često nosila s obzirom da me je uhvatila pomama mat karmina. U ovoj kombinaciji se pokazao idealno i zasijao u svom punom sjaju. Inače je divne teskture, guste ali ne i lepljive (lepljiv je onoliko koliko je potrebno da se fiksira za usne), prelepo miriše i nema tendenciju da brzo sklizne sa usana. Moj je u nijansi Vanilla Cream Pie i od srca vam ga preporučujem ako volite ovakav tip proizvoda.



KOMBINACIJA 2: Essence karmin + Essence lipliner 11

Ovu kombinaciju takođe volim i često nosim kada želim samo da imam nešto na usnama. Spomenula sam kako je karmin malo svetliji da se nosi samostalno a ova olovka za usne samo doda malo boje. Nanosim ga tako što prvo olovkom samostalno popunim usne a zatim namažem malo karmina preko.



KOMBINACIJA 3: Essence karmin + Essence lipliner 07

Ista situacija kao sa prethodnom olovkom samo u drugoj nijansi, mojoj omiljenoj, ružičastoj. Spominjala sam već na blogu koliko volim ove Essence olovke, koliko su praktične i kremaste, lako se nanose i razmazuju i koštaju svega 129 dinara. Ako ih još niste probale, šta čekate? :)



Kako vam se sviđa moj izbor? Koja kombinacija vam se najviše dopada?



No comments