Eveline color edition lak za nokte #924


Nedavno sam od Trade Express kompanije dobila presladak paketić proizvoda, a presladak kažem jer su u njemu bili proizvodi baš po mom ukusu i meri iako ih nisam lično birala. Neko se ili dobro potrudio ili sam samo imala sreće. Osim Eveline proizvoda među kojima je bio i ovaj lak našao se i jedan Farmona proizvod (istog distributera) o kome će biti utisaka u jednom od narednih postova. Za danas sam izabrala da vam predstavim ovaj, po meni, lak presavršene boje jer je ovo po meni boja za sva godišnja doba.

Nijansa #924 je tamno ljubičasta sa plavim podtonom  i menja se zavisno od svetla na kojem se nađete. Na momente deluje zaista ljubičasto dok u nekim momentima možete pomisliti da je u pitanju tamno ljubičasti pa čak i crni lak u pitanju.


Dakle, lakić se nalazi u staklenoj četvrtastoj bočici od 12 ml. a ono što mi se posebno dopada je to što ima debelu četkicu koja je sa bočne strane malo zasečena i kao takva omogućava lakše lakiranje. Širina četkice je taman takva da se sa samo dva poteza pokrije nokatna ploča. 

Formula laka je jednom rečju, savršena. Ni previše gust a ni redak, lako se nanosi i prilično brzo se suši u roku od par minuta. 

Pigmentacija je takođe dobra, pokriva nokat već u jednom sloju ali ja ipak volim da nanesem dva, tako dobijem puniju boju sa više sjaja. Bar je tako sa ovim primerkom jer druge nisam probala.

A kada već pričamo o efektu na noktima, on je nešto posebno. Nokti su kao gelirani, videćete na fotografijama ispod.

*Bez top coat-a
Kasnije sam radi testa, nokte jedne ruke premazala takođe Eveline top coat sa efektom gela (koji sam spominjala i hvalila OVDE) a drugu ruku sam ostavila samo sa lakom. Na fotografijama ispod videćete da nema neke posebne razlike u izgledu ali nažalost ni u trajnosti laka. U oba slučaja lak je počeo da mi se krza na krajevima tek nakon 4 dana (uz sve redovne kućne poslove) što smatram da je super. 


Eveline proizvodima za nokte sam do sada bila veoma zadovoljna pa je to slučaj i sa ovim lakom. Sredstvo 8u1 mi je u datom momentu spasilo i oporavilo nokte pa ga i danas povremeno koristim dok ulje za nokte i zanoktice takođe imam pri ruci. Osim toga, post u kome sam pisala o njima (Eveline spasioci za moje nokte) je i danas jedan od najčitanijih iako je napisan davno.

Da li ste vi probale neki od Evelin lakova za nokte? Imate li favorita?



No comments