Weleda nega, za nju i njega


Weleda je zasigurno postao brend koji mi se skoro neprimetno ušunjao u život i koji sam zbog mnogo čega veoma zavolela. Najpre sam bila privučena interesantnim ambalažama koje morate primetiti na policama parfimerija ili apoteka, preko same filozofije koja prati ovu kozmetiku pa do kvaliteta koji me uvek iznova obori sa nogu. Visok kvalitet sastojaka koji se koriste u spravljanju različitih proizvoda ovog cenjenog nemačkog brenda stavili su ga na sam tron kada pričamo o prirodnoj kozmetici a više o tome sam pisala  OVDE pa možete pročitati ili se samo podsetiti.


No, da se vratimo na temu. Zvezde današnjeg posta su dva gela za tuširanje, namenjena njemu i njoj tako da ćete danas pored mog mišljenja imati priliku da pročitate nešto više o prirodnoj kozmetici iz muškog ugla. A za muški kutak danas je zadužen Tanjin i moj zajednički brat Marko (29) koji je ipak malo više moj :)


Možda niste znali da je Weleda dizajnirala liniju proizvoda namenjenu potrebama muške kože? Iako kolekcija nije velika i sadrži samo (muškarci bi rekli čak) tri proizvoda: hidrantnu kremu, balzam posle brijanja i ovaj tuš gel o kome danas govorimo, mišljenja sam da je prosečnom muškarcu sasvim zadovoljavajuć izbor. Prepoznaćete je po tipično plavoj ambalaži.

Šta kaže ON: Ovo je moj prvi susret sa prirodnom kozmetikom. Gelove za tuširanje uz dezodoranse koristim možda najviše i najbrže od ostatka kozmetike. Kada sam dobio priliku da ga testiran nisam oklevao ni časa i zahvaljujem se Weleda timu Srbije na ukazanoj prilici.

"Ovaj Weleda aktiv gel za muškarce je za mene jedno veliko i prijato iznenađenje. Nešto je ređi u odnosu na gelove sa kojima sam se do sada susretao i skroz je providan. Ne peni puno što mi se sviđa jer onda ni ispiranje sa kože ne traje dugo što mi je naročito bitno kada se tuširam npr. posle treninga ili pre izlaska. Jako je prijatan na koži i koža je posle tuširanja mekana. Ono što mi se još dopada je miris ovog gela. Opisao bih ga kao osvežavajući, biljni ali ipak muževan. Uz to se i dugo zadržava na koži."

*   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *

Ja sam zadužena da vam prenesem moje mišljenje o Weleda  gelu za tuširanje od pasijeg trna. Znala sam da ga jednog dana moram probati, samo je bilo pitanje vremena. A kada sam ga videla u outletu na blogu Budi Lepa gde sam ga nabavila po dosta pristupačnijoj ceni, bio je to odlučujući momenat.

Gel dolazi u identičnoj, praktičnoj ambalaži kao i muški, takođe sadrži 200 ml. U jednoj od mojih omiljenih boja, narandžastoj, asocira na buđenje, pozitivnu energiju, lepo raspoloženje.
Za formulaciju bih rekla da je mešavina gušćeg kremastog gela na kakve smo navikli ali sa dodatkom ulja koji pravi lep film na koži. Da me pogrešno ne shvatite, nije to onaj odvratni lepljivi i težak sloj na koži, to je nenametljiv omotač koji štiti kožu od isušivanja. A kada vam neko ko ima suvu kožu kaže da gel ne isušuje kožu i da nije potrebno mazanje preko, onda mi morate verovati na reč. Stvara veoma blagu penu i nežno čisti kožu.
Miris mu je biljni ali nežan, osvežavajuć, pomalo citrusan, u svakom slučaju prija čulima. Kada sam ga poručivala predstavu nisam imala kakav mu je miris ali sada shvatam zašto je pobrao simpatije korisnica širom sveta.


 *Weleda kozmetika je dermatološki testirana, bez sintetičkih boja, mirisa i konzervanasa, potpuno prirodna kozmetika. Dostupna je u parfimeriji Metropoliten, bolje snabdevenim apotekama, Weleda partner apotekama, drogerijama (DM i Lilly). Više informacija na Weleda Facebook stranici.


Cena im je oko 1000 dinara ali se često mogu naći na akcijama (1+1; 2=3 itd.)

Ako niste probali, preporučujem! Za vas ili vama dragu osobu...






No comments