Omiljeno od Nivee / Nivea favorites


Sigurna sam da je svaki čovek na ovoj planeti probao bar neki Nivea proizvod. Oni su uvek tu za nas, prisutni i skoro neprimetni ali pravi prijatelji kože. Kako godine prolaze tako se ionako širok asortiman proizvoda uvećava a Nivea tim nas svake godine obraduje bar po jednim novim proizvodom. Ove sezone ih ima čak nekoliko a ja sam rešila da vam napišem kratke recenzije o njima i skrenem pažnju na neke od njih pa sam usput dodala još nekoliko proizvoda koje sam zavolela tokom godina koriščćenja. Shvatam da sam na blogu malo govorila o Nivea proizvodima, ni sama ne znam zašto je to tako a danas ću pokušati da ispravim tu svoju grešku. Prelazimo odmah na favorite.



1. Nivea kremaste kupke Happy Time, standardno dobre, ne isušuju mi kožu što je najbitnije. Pravi bogatu penu i nežno čisti kožu ostavljajući je dugo mirisnu. Pri poslednjoj poseti DM-u sam videla da su na sniženju pa sam uzela jednu, ovu koju vidite na slici. Predivno miriši na narandžin cvet i bambusovo mleko a volim da je kombinujem sa Fruttini sprejom za telo identičnog mirisa. Savršen spoj za leto. Tokom toplijih meseci više volim voćne note kao i kokos dok zimi preferiram više vanilu i čokoladne mirise.

2. Kada smo već kod nege tela ono što volim da koristim naročito leti je ovaj In-shower body milk. Za razliku od mnogih koji ih koriste zimi, ja volim da ga koristim leti kada nemam ni vremena ni živaca da se mackam naknadno nakon tuširanja. U jednom trošku  obavim sve što imam pod tušem i tako izbegnem znojenje i lepljivu kožu nakon mackanja nekim drugim kremama ili losionima. Ima logike, zar ne? Ovaj plavi namenjen suvoj koži mi je taman i prija mojoj koži.


3. Ne mogu da kad već pričam o Nivei ne spomenem omiljenu mi Nivea soft kremu. Nje nema na slici jer sam zaboravila da je kupim ali uvek je ima u kozmetičkom kutku i svi članovi porodice je jednako koriste. Mislim da sam je već pominjala u nekim večitim favoritima i zaista, svega može da nestane ali soft kreme uvek mora da bude u kući. :)

4. Sa tela prelazim na lice pa ću tu pomenuti ujedno novitet na tržištu a to je Nivea micelarna voda. Spominjana je u uporednoj recenziji tri micelarne vode. I dalje je koristim i volim, zaista je dobra, nisam promenila mišljenje. Odlično uklanja makeup, čak i maskaru oko koje će biti malo više posla naročito ako kao ja volite da stavite više slojeva. Međutim, neće vas peckati za oči i svoj posao će obaviti dobro. Preporuka!


5. Nivea Eye Illuminator je još jedna novina iz Cellular linije. Namenjena je predelu oko očiju i sadrži 15 ml. Proizvođač obećava trenutno ublažavanje nadutosti oko očiju kao i tamnih kolutova a osim toga trebalo bi da umanjuje i bore. Za bore ne znam jer je prekratko koristim da bih bilo nekih vidljivih efekata a što se nadutosti i kolutova tiče, tu se već nešto dešava. Ova malena kremica je idealna za sve nas koji imamo suvo područje oko okočiju, lepo ga nahrani i hidrira, pruža blagu, sasvim blagu prebojenost tog dela lica pa podočnjake čini manje upadljivim.

Osim toga, jako mi se sviđa pakovanje ovog proizvoda koje izgleda kao mini olovka i vrlo je praktično za upotrebu.


6. Na samom kraju ali ništa manje bitno, nalazi se sada već čuveni Q10 serum. Osvojio je srca mnogih dama pa tako i moje. Ovo je jedan od onih proizvoda na čiju ambalažu morate da padnete a kada se ispostavi da je unutra dobar proizvod, onda je to prava stvar.

Unutar bočice od 40 ml. nalaze se preslatke žute perlice koncentrovane koenzimom Q10 koji bi zajedno sa hijaluronskom kiselinom trebalo da se bori protiv bora. Ja u bajke ne verujem ali verujem da se starenje kože može usporiti i da joj upotrebom kvalitetnih preparata možemo obezbediti negu koju zaslužuje. Ja ga koristim ujutru po umivanju lica i osim što mi prija, idealna je podloga za makeup.


Da sada čujem vas, koji su vam Nivea večni favoriti? Da li ste probale neke od noviteta?

No comments