Flormar lip lacquer


I polako stižemo do još jednog novog člana mog makeup nesesera i noviteta na Flormar policama. Nakon predstavljanja gel eyelinera OVDE i svetlucave terakota senke OVDE, danas vam pišem o Flormar laku za usne. Lakovi za usne postali su popularni još zimus kada su neki brendovi izbacili svoje verzije a moje mišljenje o ovom ćete saznati za koji minut.


Ne znam da li znate poentu ovog proizvoda? Lak za usne?! Pa i ne zvuči toliko loše. Uglavnom, ovaj lak za usne bi trebao da bude poboljšana verzija sjaja za usne. Tekstura bi trebala da bude gušća, zatim da se fiksira za usne dajući im bogat sjaj nalik laku i po mogućstvu da tu i ostane bar neko vreme duže nego običan sjaj.

Flormar lip lacque dolazi u klasičnoj bočici kao i svaki sjaj ili tečni ruž sa spužvastim aplikatorom za precizno i lako nanošenje proizvoda. Moj je u nijansi 03 No boundaries!  i sadrži 4,5 ml. I pored pregršt prelepih crvenih i pink nijansi ja sam odabrala nude. A kako drugačije, još ako je puderasto roze moja sreća je veća :) Na aplikator kao ni na samu ambalažu nemam nikakvih primedbi, sviđa mi se.



Formula ovog laka za usne je srednje gusta i nije lepljiva, rekla bih taman kakva se očekuje. Nije lagan, lepljiv i prozračan kao sjaj više je kao tečni ruž. Usne sa njim imaju i boju i sjaj srednje jačine. Trajnost mu je zadovoljavajuća ali nažalost ne koliko sam očekivala, pretpostavljam da to ime veze sa nijansom koju sam izabrala. Ali to ne umanjuje lepotu ovog proizvoda. Može da se nosi samostalno, u kombinaciji sa olovkom za usne, preko nekog drugog karmina ili ispod sjaja ukoliko želite ili volite tako. Miris mu je lep i prijatan, tipičan za Flormar karmine.



Cena : 599 dinara

Da li ste probale ovaj ili neki drugi lak za usne? Kako vam se čini ovakav tip proizvoda?

P.S. Drage maturantkinje i apsolventkinje, ne zaboravite na specijalan popust od 20 % na celokupan asortiman uz knjižicu ili index u Flormar shopovima.


No comments