Micelarne za svačiji džep - poređenje


Ne znam za vas ali ja sam stalno u potrazi za pristupačnim a dobrim proizvodima. Nije mi teško da platim nešto što sigurno znam da mi odgovara ali šta je sa svim onim proizvodima koji strpljivo čekaju na policama drogerija i čekaju da budu probane? :) Teško mi je odolim pogotovo akcijskim ponudama pa se tako uvek nađe po neki proizvod za testiranje čak iako sam našla savršen...uvek me nešto kopka da probam još neki novitet.


Ovog puta na testu su se našle čak tri micelarne vode (Mixa, Nivea i Eucerin) koje već neko vreme koristim i upoređujem, relativno su pristupačne pa hajde da vidimo kako su se pokazale.

Zajedničko za sve 3 micelarne:
  • dolaze u plastičnim bočicama (200 ml. ; 400 ml.)
  • mogu se naći u drogerijama
  • pristupačna cena
  • jednostavne za upotrebu
  • ne zahtevaju dodatno ispiranje kože nakon upotrebe
  • namenjene su za skidanje šminke i negu lica


Krenuću od Mixa micelarne vode koju najduže koristim i kojoj sam posvetila zaseban post. Ova micelarna koja je namenjena osetljivoj koži mi se dopala na prvo korišćenje i potrošila sam već nekoliko bočica a svidela se svima kojima sam preporučila. Sadrži 400 ml., vrlo je izdašna, traje mesecima (meni koja se šminkam svaki dan), blaga je i nežna za lice, odlično skida makeup (u nekoliko poteza, naravno da šminka neće nestati kao rukom odnešena), ne isušuje kožu što mi je vrlo bitno. Blago je parfimisana što mi se lično dopada i sadrži glicerin pri samom vrhu liste sastojaka. Odnos cene (oko 500 dinara za 400 ml.) i kvaliteta i više nego odličan.

Sledeća na redu je Nivea 3 u 1 micelarna voda koju sam kupila da bih je pridružila Nivea timu koji trenutno koristim za negu lica. Ovaj proizvod je relativno nov na policama pa će ovo ujedno biti i mini recenzija. Ova micelarna za čišćenje lica sadrži deksapantenol i ulje semena grožđa te u jednom koraku efikasno čisti kožu, uklanja šminku i neguje, poručuju iz Nivee. Ne sadrži alkohol, parabene, parfeme, silikone ni veštačke boje. Zaista, prijatno sam iznenađena. Otklanja šminku jednako dobro kao i Mixa, ostavljajući za sobom neki nemasni film na koži koji je prijatan i nemam osećaj isušenosti. Za razliku od Mixe, ova micelarna nema mirisa ali sadrži samo 200 ml. za šta ćete morati da izdvojite oko 470 dinara.

Poslednja na redu je Eucerin 3 u 1 micelarni fluid za čišćenje koju sam dobila kada sam prisustvovala konferenciji za medije pod nazivom "Pregled za sve". Iz Eucerina poručuju da efikasno čisti i neguje kožu, omogućava da koža bolje diše, ne sadrži parfeme, alkohol, parabene ni boje. Namenjena je osetljivoj koži. Mogu da potvrdim da je blaga i bez mirisa i da definitivno ne iritira kožu. Ali, nažalost, ja nisam zadovoljna kako skida šminku. U ovoj grupi od 3 micelarne je najblaža i najmanji učinak ima pri uklanjanju makeupa. Verujem da lepo neguje kožu ali ni prethodne dve micelarne mi nisu napravile ništa negativno na licu. 200 ml. ove micelarne ćete platiti 899 dinara što smatram da nije baš isplativo kada se uzme u obzir kvalitet i 200 ml. proizvoda.


ZAKLJUČAK:
Nakon svega, svoj glas dajem definitivno za Mixa micelarnu zbog odnosa cene i kvaliteta. Ako tražite pristupačnu micelarnu koja će vam efikasno otkloniti šminku i očistiti lice, preporučujem Mixu. Ipak, Nivea micelarna je jednako dobra i nemam na nju nikakvih primedbi osim cene za malu mililitražu. Eucerin micelarnu ne bih ponovo kupila jer smatram da ne vredi ako se uzme u obzir učinkovitost proizvoda. Sa druge strane, upravo Eucerin micelarna ima najbolji sastav koji verovatno opravdava toliku cenu. Smatram da bi osobe koje imaju osetljivu kožu lica a ne šminkaju se puno, mogle biti zadovoljne ovom micelarnom.

 

No comments