Flormar gel eyeliner


Danas ću vam pisati o još jednom novitetu koji se ovog proleća našao u Flormar asortimanu proizvoda. Kao što vidite iz naslova, reč je o gel eyelineru. Gel eyelineri su doživeli izuzetnu popularnost u mekaup svetu što i ne čudi ako se uzme u obzir lakoća nanošenja, sama tekstura pa i trajnost na očima. A kako se ovaj Flormar eyeliner pokazao na testu, saznajte u nastavku.


Za početak ću se kao i uvek dotaći pakovanja proizvoda kao i estetskog mometa. 
Eyeliner dolazi u plastičnoj ambalaži interesantnog oblika u količini od 2,2 gr. i potrebno ga je potrošiti u roku od 6 meseci od momenta otvaranja. Moj je u nijansi black a osim njega postoji u još tri varijante, zeleni, plavi i braon. Proizvod je neobične i interesantne ambalaže, bar ja takve nisam viđala, i lep je dodatak svakog ženskog nesesera. 

Sastoji se iz tri dela: teglice, u kojoj se nalazi sam proizvod, izrađena je od plastike, srednjeg dela tj. drške koji povezuje teglicu i vrh u kome je smeštena četkica. Lično mi se sviđa ovo rešenje jer je četkica uvek tu i nema šanse da je zaboravite ako ste npr. negde na putu. 

Kada govorimo o četkici, ona je prilično mala, izrađena je od mekane sintetičke dlake i blago zaobljena  pa podseća više na onu za nanošenje karmina nego za eyeliner. Međutim, sa četkicom je izuzetno lako nanositi proizvod i vrlo je prijatna na kapku ali ne mogu da se otmem utisku da bi možda bila za nijansu bolja da je koso sečena. U svakom slučaju, niste u obavezi da je koristite ukoliko imate neku svoju kojom inače nanosite eyeliner ali isto tako ćete se lako snaći sa njom u bilo kojoj drugoj situaciji.


Sama formula eyelinera je kremasta i fina, bez grudvica, ni previše suva a ni vlažna nego onako, zlatna sredina. Izuzetno se lako nanosi i klizi četkicom po kapku. Vrlo brzo se osuši po nanošenju i mat je, što mi se jako sviđa. Trajnost mu je baš dobra, ostaće sastavni deo makeupa dok ne poželite da ga skinete, ne preslikava se i ne otpada sa kapka. Nosila sam ga u sklopu dnevnog pa i noćnog makeupa i jako sam zadovoljna, podneo je i sunce, i kišu i visoku temperaturu savršeno, ispunio je sva moja očekivanja pa i više od toga.


Cena: 749 dinara.

Ukoliko nekoga zanima sastav proizvoda

Ukoliko vas interesuje Flormar svetlucava terakota senka o kojoj sam pisala u prošlom postu, klik OVDE.

Da li ste probale ovaj eyeliner i da li imate nameru ako niste?

No comments