ESTAR cosmetics- Body butter / pearly dreams


Body butters ili buteri za telo su bili apsolutni must have protekle zime. Proizvođači su se prosto takmičili ko će izbaciti na tržište što negujući i mirišljaviji proizvod. Ali, moje negativno iskustvo od pre par godina sa ovom vrstom proizvoda koji sam teško nanosila  a još teže razmazivala mi nikako nije dalo volje da se uspustim u isprobavanje nečeg novog. Tako je i bilo sve do momenta kada sam od firme Estar dobila ovaj predivni buter -pearly dreams na isprobavanje.

Estar kozmetika je firma iz Novog Sada, osnovana 2003. godine sa prvobitnom idejom da proizvodi kozmetičke preparate za kućnu negu po principu "banja u domu" ili home spa. Ljubazna Tamara mi je objasnila da oni proizvode savremenu kozmetiku u savremenim uređajima sa aktivnim komponentama i sastojcima kako prirodnog tako i sintetskog porekla.  


Ovaj buter je smešten u jednostavnu ambalažu od 200 ml. koja me podseća na one apotekarske sa upečatljivim natpisom o proizvodu, datumu proizvodnje kao i sastavu. Kada se skine poklopac, sam proizvod je zaštićen još jednim slojem koji čuva proizvod. Potrebno ga je potrošiti 6 meseci nakon otvaranja što smatram da je realano vreme za koje se može potrošiti.


Kako stoji na sajtu Estar kozmetike ovo je " hranljiva krema za telo sa visokim sadržajem aktivnih komponenti. Namenjen je za negu suve kože, negu nakon sunčanja i u svim situacijama kada je potrebna ekstra hidratacija i povećanje elastičnosti."

Moram se složiti sa ovim rečima jer mi zaista već nakon nekoliko upotreba ali i dalje je tako, koža nikada nije izgledala lepše, mekše i sjajnije. Meni je, kao osobi sa suvom kožom ovaj buter kao melem na ranu.  Dubinski neguje i hrani kožu koja ostaje takva do narednog kupanja. Ono što me je odmah osvojilo je lakoća razmazivanja ovog butera koji je u prilično čvrstom stanju sve dok ne dođe u kontakt sa toplotom kože. Relativno brzo se upija s obzirom da je bogate i masne teksture i za sobom ostavlja predivan miris badema i vanile, i to ne samo na telu nego i u prostoriji kao i na odeći. 

Od aktivnih sastojaka tu su: karite i kakao buter, vitamin E, maslinovo i bademovo ulje i antioksidansi.



Ukoliko smatrate da vam je koži potrebna dubinska i kvalitetna nega, a da vam koža izgleda kao pliš i bude svilenkasta na dodir, od srca vam preporučujem ovaj buter a za njega ćete moraćete da izdvojite 540 dinara za 200 ml. ovog predobrog proizvoda. Moje mišljenje je da je cena opravdala kvalitet u potpunosti.

Da poručite proizvod kliknite OVDE, a nešto više o buterima za kožu možete pročitati na blogu Estar kozmetike OVDE.

Da li ste se susretali sa Estar proizvodima? Volite li butere za telo? Kako vam se dopao ovaj proizvod iz moje recenzije?

No comments