Xenia Estetski Edukativni Centar


Možda je malo čudna tema posta, ali ću vam objasniti zašto sam se ipak odlučila da pišem o jednom kozmetičkom salonu. Odmah da kažem da nije reč o običnom salonu, već i edukacionom centru, što je siguran znak da zaposleni u salonu poseduju potrebno znanje o koži i njenom tretmanu, a da ste vi u sigurnim rukama.
Kako imam jako problematičnu kožu, tretmani čišćenja lica su nešto što bi trebalo da bude obavezno, makar jedanut mesečno. Dugo sam se pridržavala tog pravila, ali sam odustala kako sam sve više nailazila na loše kozmetičare. Pod tim podrazumevam traljavo odrađen posao, metode koje nisu nimalo prijatne i koje su rezultirale stavranjem ožiljaka, sa čim i dalje muku mučim.  

Takođe pristup rešavanju problema mora biti individualan. To sam osetila i na svojoj koži- otišla sam kod kozmetičarke koja je mojoj drugarici preporodila lice. U nadi da će to uraditi i sa mojim, pridržabavala sam se svega što mi je rekla. Odlažila sam kod nje dva puta nedeljno, ćutala i trpela sve. Radila je sve isto kao i drugarici, pa sam mislila da je to samo proces kroz koji moram proći. Potkožne bubuljice, ogromnih prečnika, stvarale su mi se posle čišćenja lica. Kada je uvidela da neće uspeti agresivnim prisustvom da reši problem, predložila mi je da pijem hormonske pilule, jer jelte, citiram: Sve manekenke i mlade devojke koje drže do sebe to piju. To je za mene bio znak da imam posla sa nekompetentnom osobom i ja sam istog momenta odlučila da se više ne vraćam. Od tada sam samo išla kod još jedne kozmetičarke, opet neslavno i odustala sam. 

U ovom trenutku ni cena ni ime mi nisu bili važni. Ono za čim sam tragala je dobra preporuka, od nekog ko ima sličan problem kao ja, ali na to nisam nailazila. 

Ovo će sada delovati kao bajka, ali jednog dana nam je stigao mail od Xenia centra sa pozivom na promociju salona: njihovih usluga i preparata koje koriste prilikom tretmana. Između ostaalog je bilo reči o NeoStrata proizvodima koji glase za jedne od najkvalitetnijih i najboljih preparata za negu lica. 
Za slike se zahvaljujem Ljiljani sa bloga Budi lepa i Jeleni sa bloga Moj neseser.

Sa radošću smo se Lidija i ja odazvale i jako nam je drago što nam se pružila ta šansa.
Taj dan, na promociji, imala sam priliku da pobam NeoStrata hemisjki piling, sa 20% glikolne kiseline. Voćne kiseline se, kao što već verovatno znate, koriste za hemijski piling lica, u različitim koncentracijama za postizanje različitih efekata. NeoStrata voćne kiseline su izuzetnog kvaliteta, pa prilikom tretmana nisam osećala jako peckanje i nakon tretmana nisam imala osečaj zatezanja kože ili preterano perutanje.  Idealno za lunch break tretman lica.

Zatim sam kasnije zakazala i tretman čišćenja koji za masnu i problematičnu kožu izgleda ovako: čišćenje lica, parenje lica sa vodenom parom, komedoekspresiju, piling voćnim kiselinama i umirujuća maska, i sve ovo traje oko sat vremena.
Sam tretman je sam po sebi malo neprijatan, jer je komedoekspresija malo bolna, ali nekad za lepotu treba istrpeti. Ono što je najvažnije je to da je lice bilo temeljno očišćeno, piling je lepo osvežio lice, a maska nakon tretmana umirila kožu, pa sam ja već sutra ujutru bila bez ikakvog crvenila. 

Ovo je upravo razlog zbog kojeg vam pišem ovaj post. 
Ako ste u potraži za dobrim salonom zato što imate neki problem ili želite malo da osvežite lice, a ne znate gde, moja topla preporuka je Xenia Estetski Edukativni Centar. 
Znanjem dermatologa i veštinama kozmetičara, Xenia tim će verovatno učiniti vašu kožu zahvalnom.

Ukoliko želite, možete da pogledate njihov sajt Xenia a ja vam ovde ostavljam kontakt:
KRUNSKA 7/1, sprat 1, stan 3 (ulaz sa bočne strane)
+ 381 11 32 31 790
+381 64 648 21 14
+ 381 64 648 21 20
office@xenia.rs
nadja@msfpharm.com
 
 

No comments