Flormar week: Deluxe Cashmere Stylo Karmin


Ova nedelja Flormar recenzija se polako privodi kraju. Ostala su još dva proizvoda, da kompletiramo naš virtuelni look a to su karmin i maskara.
Iako sam veliki ljubitelj karmina i uvek sam želela da imam neki efektan tamni karmin koji ću stalno mazati, od toga nema ništa jer mi se ne sviđa kako mi stoje. Zato i dalje pribegavam svetlim nijansama i ne eksperimentišem puno.
Deluxe Cashmere  kolekcija je prošarana divnim nijansama, ali ja sam se na prvi pogled zaljubila u ovu nude bez imalo roze podtona.  


Pakovanje je vrlo elegantno i veoma kvalitetno.  Deluxe efekat je potpuno ispoštovan zlatnom bojom i može da parira i nekim ekskluzivnijim brendovima. Iako nisam neko ko daje na značaju pakovanju već kvalitetu, ovaj put definitivno uživam i u luksuznoj ambalaži. 


Struktura karmine je kremasta pa se jako lepo razmazuje. Iako je u pitanju mat karmin, nimalo ne isušuje usne. Ako volite, možete da namažete neko labelo ispod, ali i ne morate. Boja je vrlo nosiva i savršeno se slaže uz dnevni neutralni i večernji dramatični look. 
Finiš je polumat, kašmirski, dok je miris karmina je veoba blag, voćkast i mene podseća na malinu.



Ja ga svakodnevno koristim i obožavam. Mat karmini su definitivno trend u poslednjih godinu dana, ali ih ja nisam koristila jer su mi dodatno isušivali već suve usne. Flormar karmin je otkriće za mene jer pruža nežan mat finiš koji je vrlo nosiv, a uvek ste lepo našminkane.

Sebi sam zacrtala da kupim makar još jedan Flormar Deluxe Cashmere! Kako vam se čini ovaj karmin, jeste li koristile ovaj karmin?
P.s. Danas imam dobar razlog zašto sam zakasnila sa postom. Od danas sam zvanično postala farmaceut! :)

No comments