Sleek paleta -Oh so special-


Konačno je došla na red ova lepotica i danas ću vam je predstaviti u svoj svojoj raskoši i lepoti. Dugo sam želela neku Sleek paletu da imam u svojoj kolekciji a sa ove tačke gledišta izbor nije mogao biti bolji. To naravno ne znači da ne želim još koju iako sam u ovu potpuno zaljubljena od prvog dana.


*Na dnevnom svetlu, uz prozor
*Sa blicem
Kao što vidite, u paleti se nalazi 12 predivnih pigmentovanih nijansi, od svetlih do tamnih, preovlađuju ružičaste nijanse na prvi pogled ali tu su i one tamnije, po mom mišljenju čine savršen balans za kreiranje različitih makeup lookova. Od 12 senki 7 su potpuno mat, kremaste dok su preostalih 5 manje ili više šimeraste. Svaka nijansa ima svoje ime, što i nije meni naročito bitno ali je svakako lepo i korisno i puno znači prilikom kreiranja lookova kako biste znali koje sam nijanse koristila. Svaka senka sadrži 1,1 gr. što je super jer konačno ima nade da potrošim neku paletu i jako mi dobro ide jer sam za ovih par meseci već pošteno udubila pojedine nijanse.

Paleta se nalazi u lepoj kutiji na kojoj je ispisano njeno ime a veličine je čokolade od 100 gr. Izrađena je od crne, čvrste plastike i jako se teško otvara na početku korišćenja. Hoću da kažem da je mehanizam otvaranja jako čvrst u početku ali vremenom malo popusti. U paleti se još nalazi jedan dvostrani sunđersti aplikator koji može da ponekad posluži te ga nikad ne bacam osim u slučajevima kada je jako loš i ne može da se iskoristi, što ovaj svakako nije.


Kada pričamo o kvalitetu senki ja imam samo reči hvale. na dodir su mekane i puteraste, lako se nanose, minimalno se truse osim pojedinih šimerastih nijansi i odlično se i sa lakoćom blendaju. Usuđujem se da kažem da su ovo najbolje senke koje sam ikada koristila.


A sada ću vam predstaviti nijanse redom:

*BOW-najsvetlija nijansa u paleti, krem boje, mat završnice, najslabije pigmentacije,
*ORGANZA- jedna od omiljenih u paleti, šimerasta i svetlucava, rozikasto-kajsijasta,
*RIBBON- roza mat senka, izuzetno pigmentovana i intezivna,
*GIFT BASKET- braon nijansa, sedefasta, šimersta ali suptilnija od organze
*GLITZ- tamno siva sa plavim podtonom, šimerasta takođe,
*CELEBRATE- jedna od najlepših i najinteresantnijih u paleti za postizanje nekog svečanijeg looka, tamno braon sa crvenim podtonom, takođe sedefasta.

*Prvi red


*PAMPER- svetlo roza pa čak i kajsijasta, mat, slabije pigmentacije,
*GATEAU- još jedna moja omiljena pored organze, šimerasta sa nešto krupnijim šimerom u sebi, nešto između roza i ljubičaste hladnijeg podtona,
*THE MAIL- topla svetlo smeđa nijansa, mat, mekana i puterasta, idealna za pregib kapka, jedna od omiljenih,
*BOXED- tamno smeđa hladnijeg podtona, mat, idealna za kreiranje tamnijih lookova i popunjaanje obrva, nešto slabije pigmentacije,
*WRAPPED UP- srednje smeđa ljubičastog podtona, idealna za ublažavanje prelaza kada govorimo o nešto dramatičnijem looku,
*NOIR- najtamnija u paleti, izuzetno pigmentovana crna senka, mat završnice.

*Drugi red

Da vas čujem, kako vam se sviđa moja paleta?



No comments