Sleek blush - Rose Gold #926


Sleek rumenila su obožavana širom sveta i to sa velikim razlogom. Odlična pigmentacija, izuzetna trajnost na obrazima, veliki izbor nijansi... samo su neke odlike koje ih izdvajaju iz mnoštva proizvoda ovog tipa. Nakon početnog isprobavanja i oduševljenja, stekla sam utisak da nema žene na ovoj planeti koja ih ne želi u svom neseseru. 


Kada sam poručivala Sleek Božićni set bila sam presrećna što je uz paletu koja mi se najviše sviđa bilo ponuđeno baš ovo rumenilo - Rose Gold #926. Dolazi u minimalističkom crnom ali kvalitetnom pakovanju sa prepoznatljivim Sleek logoom sa gornje strane kutijice. Posebno mi se sviđa što pakovaje u svom sastavu ima ogledalo što je svakako zgodno ako ga nosite sa sobom a i kasnije kada se rumenio potroši može da posluži. Sadrži 8 gr. proizvoda koje je potrebno potrošiti 24 meseca od otvaranja. Dostupno je u čak 12 nijansi i košta svega 5,5 e što je itekako isplativo. Nažalost, samo preko Sleek sajta.


Ovu nijansu, Rose Gold bih opisala kao idealnu kombinaciju ružičaste sa primesom zlatkaste u sebi, pa mu ime u potpunosti odgovara. Osim toga, pri otvaranju kutijice i pri samom nanošenju rumenila na lice, oseća se blagi miris ruže, koji iskreno meni nije među omiljenim mirisima ali isto tako brzo isčezne. Nije nešto što bi moglo da smeta čak i istančanim ukusima i (ne)ljubiteljkama ovog mirisa ali mislim da je vredno spomenuti.

Moje mišljenje je da bi ovo rumenilo odgovaralo kako plavušama tako i brinetama, čak i crvenokosim damama. Ipak, najviše sam na strani plavuša, pošto sam jedna od njih a isto tako mislim da bi u velikom meri osvežilo svaki ten, čak i onaj najumorniji. 

Trajnost mu je pored pigmentacije, jača strana pa je rumenilo tu dok vi ne odlučite drugačije. Nosila sam ga više puta od jutra do večeri i nisam imala zamerki. Posle 6-8 sati jedva da lagano bledi ali se taj dašak boje zajedno sa zlatnim prahom koji daje toplinu tenu ne da izbledeti. Još nešto da naglasim....nijansa je takva da se sa njom ne može preterati uprkos odličnoj pigmentaciji. Minimalno se trusi i vrlo lako blenda pa je pogodno za korišćenje čak i početnicama u šminkanju.

Za kraj, od mene zasluženo ocena 5.

*Levo-samo naneseno rumenilo; Desno-izblendano

Sledeća recenzija što se tiče Sleek-a će biti maskara :)

Kako vam se sviđa moje rumenilo? Preporučite mi neko od Sleek-a ako ste imale priliku da ga probate!




No comments