RoC pena + Kiko četka za čišćenje lica


Kako sam mogla odoleti nečemu što izgleda ovako? Roze bočica trenutno mog omiljenog brenda kada je nega lica u pitanju. Iako su pene za čišćenje moje suve kože lica veliko NO NO (pisala Tanja u postu OVDE), nisam odolela. Da ne ispadne kako ne slušam sestru, moram još jednom da napomenem, uvek imajte na umu da je pranje lica penom namenjeno normalnoj, kombinovanoj i masnoj koži ali ne i suvoj. Međutim, neka magija me je vukla da uzmem baš tu roza bočicu sa police ne bi li bila idealan par sa četkom za lice koju mi je ta ista Tanja dovukla iz Italije :)



Sada, kada sam vas uvela u priču, možemo preći na priču o samoj peni.

Proizvođač kaže: Energetska pena za čišćenje lica za sve tipove kože, čak i za osetljivu. Nežno čisti lice dok energetski sastojci revitalizuju kožu. Vaša koža biće čista i sveža. 

Pena dolazi u plastičnoj bočici od 150 ml. sa pumpicom an vrhu koja stvara penu. Pumpica radi savršeno, kroz njen otvor izlazi taman onoliko proizvoda koliko je dovoljno za jedno čišćenje, dovoljna je jedna pumpica za celo lice. 

Ja nisam neko ko se razume u sastav pa mi je Tanja pomogla oko toga. Kaže da je sastav idealan ako zažmurimo na jedno oko na prisustvo sulfata na 6. mestu. Cink i bakar su pretpostavljam zaduženi za efekat revitalizacije, a kako je namenjena i osetljivoj koži, nema parabena u sastavu.

Proizvod je formulisan tako da umanji rizik od alergije. Otuda i ono da je namenjen čak i osetljivoj koži. 

Istini za volju, pena je zaista blaga ali odlično čisti kožu. Od kako sam uvela micelarne vode u svakodnevnu rutinu, posao mi je dosta olakšan a koža zahvalna. Dokle god su rezultati fantastični, nema razloga za promenom ustaljene rutine. Dakle, nakon skidanja šminke micelarnom sa celog lica kratko umivanje pa na još vlažno lice nanošenje RoC pene. Jedan stisak pumpice istisne dovoljnu količinu ne previše guste pene (vidi se na slici ispod) koju je prelako rasporediti i lagano umasirati na lice. Ne peni previše, što me posebno raduje pa ju je lako isprati vodom i ima blag i nežan cvetni miris. Nakon ispiranja sledi hidriranje lica. Ja sam prezadovoljna rezultatom. Koža je lepa, nežna i čista. I nije dodatno isušena što me najviše i brinulo u mom slučaju. 

Iako je pena predviđena za čišćenje kože i ujutru i uveče, ja je koristim samo uveče. Ujutru za tim nemam potrebe. Ništa negativno nisam primetila za vreme korišćenja ovog proizvoda.

Gde kupiti: Lilly drogerije, parfimerija Metropoliten (Do-ing je uvoznik za Srbiju), apoteke koje prodaju RoC kozmetiku
Cena: oko 1500 rsd


Dugo sam želela četku za lice. Posle jedne koju sam davno koristila a koja je bez traga nestala u selidbi, nisam uspevala da nađem odgovarajuću. U eri kada su ovakve retro četke zamenjene električnim koje skoro pa same čiste, ja sam presrećna što imam bar ovu.

Kao što vidite na fotografijama ispod, vlakna četke su podeljena na duža, bela, tanka i mekana kao i na pet plavih, plastično gumenih i debelih vlakana koji se kružno raspoređeni u unutrašnjosti. Bela vlakna su izuzetno mekana, mada ne bih imala ništa protiv da su za nijansu čvršća, izuzetno prijatna i izuzetno nežno obavljaju funkciju čišćenja. Plava debela vlakna su tu da obave blagu masažu lica i podstaknu cirkulaciju. Koristim je u kombinaciji sa RoC blagom penom i veoma mi prija taj mali večernji ritual. Koža je nežna na dodir i osvežena nakon korišćenja četke.

Četku nakon upotrebe isperem mlakom vodom i ostavim da se osuši.

Gde kupiti: Kiko
Cena:  5.90 eura


Ako sam nešto zaboravila da kažem a eventualno vas zanima, slobodno pitajte! Imate li iskustva sa ovom penom, RoC kozmetikom, penama i četkama za lice uopšte? Koja vam je najdraža?


No comments