RoC Hydra+ 24h comfort rich krema za lice + gost na blogu


Priča o mojoj RoC jesenje-zimskoj nezi će biti kompletirana ovim postom. Ovo je poslednji od ukupno tri predviđena posta (za sada) pa ako ste kojim slučajem propustili dosadašnje možete ih pročitati OVDE i OVDE.  A danas vam pišem o jednoj super bogatoj hidrantnoj kremi namenjenoj za suvu  kožu. 

Pre nego što počnem da vam pričam o samoj kremi, osvrnuću se na trenutak na ambalažu. Meni je i taj estetski momenat jako bitan kao potrošaču. Krema dolazi u plastičnom ali ipak pakovanju koje izgleda luksuzno zahvaljujući srebrnom poklopcu što mu daje i jednu lepu notu elegancije. Znam da je u poslednje vreme trend pakovanja krema u ambalaže koje imaju pumpicu na vrhu radi nekog higijenskog momenta ali sa ovom to nije slučaj, pakovanje je klasično. Kako je samo ja koristim meni ne smeta. Sadrži 50 ml.

Proizvođač kaže da je namenjena potrebama svih tipova kože a posebno je idealna za suvu, što mogu da potvrdim jer je moja upravo takva.
  • Obavlja rezerve hranljivih materija kombinujući hranljive agense
  • Pruža trostruku aktivnost na mehanizme hidratacije kože
  • Privlači i locira molekule vode obnavljajući hidrolipidni film koji ojačava barijeru i sprečava gubitak vode

U momentu kada sam već završavala post, javila mi se koleginica Mirjana koja piše blog Decor Universitas. Bila je zainteresovana koju to divnu kremu koristim jer je videla da pišem o RoC kozmetici u poslednje vreme. I tako smo ćaskajući došle na ideju da napišemo zajedničku recenziju odnosno svoje mišljenje o kremi koju obe koristimo iako imamo različit tip kože. Mislile smo da će to i vama biti interesantno da pročitate ovako nešto. Isti proizvod iz dva različita ugla.


LIDIJA: 

Što se mene tiče, već naslućujete da o ovoj kremi pišem u superlativu. Zašto? Ima puno razloga ali krenuću redom. Počeću od savršene formulacije koja je na prvi pogled lagana ali zato dovoljno moćna da zadovolji potrebe moje suve kože. Krema se savršeno i za maksimalno vreme upije u kožu i pri tom ostavlja minimalni lagani film na licu pa je baš iz tog razloga idealna kao baza za makeup. Daleko od toga da ćete je osećati na licu kao masku već više kao zaštitnu barijeru kože. Ono što mi se jako sviđa kod ove kreme je to što je koža u rekordnom roku nahranjena, hidrirana i vraćen joj je blistavost i zdrav sjaj. I nikako ne smem da zaboravim divan, nežni miris koji me raduje svaki put kada otvaram teglicu sa kremom.

Ako se na sekund zaustavim i poredim sa Pro-preserve fluidom o kome je već bilo reči OVDE, mogla bih da kažem da je fluid ligh verzija ove kreme. Bolje hidrira i na duže staze pruža osećaj nahranjenosti od fluida. Ono što je zajedničko je da se lako razmazuju, brzo i lako upijaju i idealne su kao baza za makeup.


MIRJANA:

Moja koža je kombinovana, dakle masnija T zona i suvi obrazi. Mislim da većina devojaka ima ovaj tip kože. Što se nege tiče, jako dugo sam koristila Vichy Idealia za kombinovanu kožu, koja mi je bila fenomenalna. Zimi, leti, uvek mi je odgovarala. Letos sam potrošila ne znam koje pakovanje po redu i poželela da probam nešto novo.

RoC Hydra+ sam kupila posle testiranja u apoteci u Ušću, kada je bila promocija pomenutog brenda. Imali su odličan deal - uz kupovinu kreme se dobijala micelarna voda RoC na poklon. Kako to propustiti, zar ne?! Divno se razmazuje i brzo upija, ali nije kao npr. Vichy Normaderm, koja momentalno nestaje sa kože i ostavlja je potpuno mat. Hydra+, kao sto joj i samo ime kaže, hidrira kožu lica u pravom smislu te reči,dakle ostavlja blagi film, ali koža vam neće prosijati od nje. Iz mog iskustva, ima slične efekte kao i Vichy Idealia, dakle daje neki svez izgled licu posle cišćenja. Ne, necete primetiti čudo, niti ćete izgledati kao druga osoba ali koža je vidno nahranjena i dobija zdrav sjaj. Takođe, ne trebate da se plašite da ce zbog toga biti loša baza za šminku... bas naprotiv, ja evo posle 3, 4 meseca korišćenja mogu slobodno da kažem, da je divna podloga za šminku, a prosijacete samo onoliko koliko je puder (ne) kvalitetan. Dakle, ova krema neće uticati na to.  

Tako da, sve u svemu, rekla bih da kompanija RoC opravdava ono sto piše na samoj kremi, a to je "We keep our promises". Moja topla preporuka za RoC proizvode, jer je i micelarna više nego odlična. Tokom nedelje sledi kompletan post o ova dva proizvoda na mom blogu. Hvala na čitanju i posebno hvala Lidiji na saradnji.
Pozdrav, Mira - Decor Universitas.

 

Volela bih da čujem vaše mišljenje o ovoj kremi ako ste je koristili! Ako niste, kakav je utisak na vas ostavila naša recenzija?

P.S. Ne zaboravite da svratite na Mirin blog. Nema puno postova ali zato ima predivnih makeup lookova :)





No comments