Freeman Exfoliating scrub


Potpuno sam oduševljena svim FREEMAN proizvodima i verujem da se većina slaže sa mnom. Probala sam maske za lice, piling (koji me je najviše oduševio) i kremu za ruke, pa sam tako, vođena činjenicom da šta god ima FREEMAN znak valja, kupila ovaj piling. Još jedna impulsivna kupovina sa kojom nisam pogrešila.


Piling dolazi u već prepoznatljivom pakovanju- silikonskoj tubi od 150 ml.  Sam piling je malo ređe gelaste teksture pa se desi da nekad izađe više proizvoda nego što je potrebno za piling lica, ali ja to uvek iskoristim i za vrat tako da se ništa ne baci. Zbog toga se brzo troši, ali i onako ima dosta proizvoda, pa računam da će mi trajati bar jedno 4 meseca.


Piling je izuzetno blag, kako kaže proizvošač sadrži mikrogranule koje vrše blagu eksfolijaciju i revitalizaciju kože zahvaljujući ekstraktima koje ovaj piling sadrži (slika dole). Miris je divan, iako je naznačeno da je crveni grejpfrut u pitanju, mene miris podseća na jagode.  Nisam imala utisak da mi je koža isušena zbog prisustva mirisa, jer je u pitanju mirisi koji potiču od ekstarkata. Granule su jako sitne, pa ne morate da brinete da će vam iritirati kožu, mada bih bila oprezna ukoliko imate osetljivu suvu kožu.



 Kako se upotrebljava: Proizvođač preporučuje nanošenje pilinga na vlažno lice i nežno masiranje. Ja ga nanosim na suvo lice jer je tekstura ređa, pa na taj način dobijem malo intezivniji  efekat. Probala sam ga i posle nanošenja termalne vode i opet je efekat bio bolji od onog kad klasično pokvasim lice vodom. Koristim ga skoro svaki drugi dan, baš kao što i proizvođač preporučuje (3-4 puta nedeljno).

Kupila sam ga u RODI po ceni oko 500 din, mada je bio poslednji komad, a posle ih nisam viđala.

Da li ste vi probale ovaj piling? Ako znate za još neki, obavezno mi javite. 


No comments