AURA FINAL MATTE kamin #702

Obožavam tamnije karmine, stalno ih kupujem, ali ih nikad ne nosim. Navikla sam na nude nijanse na usnama, čak možda najviše volim samo labelo. Nisam slepi pratilac trendova, ali mi se tamni karmini jako sviđaju i pa istražujem šta bi mi najbolje stajalo.


Ovaj kamrin sam kupila, onako na slepo, bez čitanja bilo kakvih recenzija. Izbor je veliki, kao što i same znate, ali ja sam se odlučila za ovu boju u nadi da je dovoljno efektna, a opet neka mirnija nijansa. Oh kako sam se prevarila. Ali da krenem redom.

Minimalističko, a elegantno crno pakovanje je pravi pogodak AURA komapnije i svaka im čast na svim inovacijama koje su uveli poslednjih godina. Čak bih ga ocenila i izuzetno kvalitetnim. Iako su ovo za mene trivijalne stvari morala sam da ih pomenem, da trud ne bude nezapažen.

Jako se loše slika, ovaj pokušaj je ispao najverniji

Baršunasta formulacija, intezivna boja i mat završnica su ono što čine ovaj karmin izuzetnim. Sam karmin je prijtnog mirisa vanile, onakvog kako su mamini i bakini karmini mirisali. Nakon nanošenja odaje utisak bogate, kremaste teksture.  Ja ga nanosim u jednom tanjem sloju, a puna boja i duža trajnost mogu se postići sa dva sloja ovog karmina. 


U kolekciji se nalazi 13 intezvnih nijansi. Moja 702 je  izuzetno živahna pa mi je karmin nekako pre za leto nego zimu. Pa još kad pocrnim... :)


Iako je mat, ne isusuje usne, ali ističe suve delove pa je potrebno negovati usne. Pošto sam još zelena u svetu  tamnih karmina, lakše mi je da ga nanosim sa četkicom, nego direktno, al to je verovatno do mene. Sada mi samo još fali savršena olovka koja ide uz njega i ja spremna za leto. 

Da li ste probale ove karmine i koja nijansa je bila vaš izbor?



No comments