Kiko, Smart Lipstick #902


...jer sestra zna kako da me obraduje <3


Ovom rečenicom počinjem današnji post u kojem ću vam predstaviti moj xxx najlepši nudać :) Postaje pomalo smešno to sa pričom ljubavi između mene i nudaća ali zaista je tako. Sa njima sam ja prava ja. To je moja sigurna zona.

Ovaj Kiko karmin, za razliku od njegovog prethodnika koji imam dolazi iz Smart kolekcije i nosi broj  #902 a na sajtu sam našla njegov pravi naziv Pastel Pink koje mu u potpunosti ne odgovara zbog te neke sedefaste note u sebi koju ćete videti na swatchevima
 Za početak moram da pohvalim ambalažu. Kvalitetna, funkcionalna,minimalistička, dugotrajna. Tako bih je opisala u najkraćim crtama. Dolazi u kartonskoj ambalaži na kojoj su ispisani svi potrebni podaci.

Kiko ga opisuje kao bogato hranljiv karmin. Maksimalan komfor u punom koloru obećava. Kao i to da je hipoalergen, što znači da je mogućnost alergije svedena na minimum.


Nijansa je za moj pojam prelepa, nude ali sam breskvastim i ružičstim podtonom, idealna kombinacija što se mene tiče. U sebi još sadrži sitne, presitne zlatkaste čestice koje mu daju posebnu draž. 
Formula samog karmina je mekana i balzamasta. Savršeno se nanosi i razmazuje pa ostavlja prijatan osećaj na usnama. U jednom sloju prekriva tek toliko kao balzam za usne, dajući im diskretan sjaj dok se puna boja postiže tek sa dva ili više premaza. Takođe, usne vam moraju biti u jako dobrom, da ne kažem savršenom stanju jer će vam dodatno naglasiti suva mesta. Ja taj problem rešavam tako što prvo stavim neko labelo koje inače koristim, sačekam par minuta da upije pa onda nanesem karmin. 
Trajnost na usnama mu je prosečna 2 do 3 sata.


Sa swatchevima sam se namučila jer nikako nisam mogla da dobijem nijansu kakva stvarno jeste. Prva slika je sa blicem, druga bez.U prirodi je dosta svetliji nego na swatchevima.

*Blic
*Na dnevnom svetlu

Gde kupiti: Kiko prodavnice (kojih nema kod nas ali bilo bi lepo da se to promeni).
Cena: oko 4 eura za 3,5 gr.

Ukoliko vam se svidela recenzija, zamolite neku dobru dušu (kao što ja molim moju Tanju <3) koja putuje u pravcu Italije da vas snabde ovom divnom kozmetikom po povoljnim cenama :)




No comments