CLEANIC maramice za skidanje šminke



Skoro svaki dan nanosim šminku na lice i kako pravila nalažu, uveče se ta šminka mora skinuti. Koristila sam razna sredstva; gelove za umivanja, mleka, dvofazna sredstva za skidanje šminke oko očiju. Poslednje, ono što sada koristim za skidanje šminke je micelarna voda i dvofazno sredstvo za skidanje šminke.  Međutim, kad znam da neću spavati kod kuće, najbolja varijansta su maramice za skidanje šminke. Nisam puno ovakvih maramica probala, ali od kad sam ove kupila jedanput, samo dopunjujem zalihe. 

Reč je o vlažnim maramicama natopljenim micelarnom vodom, koja u sebi sadrži vitamin B5, odnosno pantenol, i alantion


U pakovanju se nalazi 25 maramica ( u zavisnosti od količine šminke potrošim jednu do dve maksimalno). Ono što me je oduševilo je pakovanje- izuzetno je praktično jer sprečava isušvanje maramica. Na prednoj strani se nalazi plastični poklopac koji se lepo zatvara, tako da su maramice sigurne.   


Maramice su bogate micelarnom vodom, tako da je vrlo jednostavno skinuti šminku, nema potrebe dodatno pritiskati maramicu i irititati kožu. Sa njima skidam i šminku oko očiju i nikad mi se nije desilo da su me oči pekle. Hipoalergijske su tako da su pogodne i za osetljivu kožu. 

Na moru sam ih koristila i za osvežavanje lica , a takođe su idealne i za put, kada su gužve u ženskim WC-ima na pauzama ogromne. Stvarno su multifunkcionalne i veoma praktične. 

Što se tiče sastava suviše je sitan da bih ga slikala, ali je kratak (još jedan plus) pa ću ga prepisati:
Aqua, Polisorbate 20, Glycerin, Phentanol, Allantion, Betaine, Phenoxyethanol, Etylhexylgylicerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfume, Lactic Acid  

Mogu se kupiti u DM marketima, često su na akciji, ja sam ove moje platila oko 170 din.

Da li ste probale ove maramice i koristiteli inače maramice za skidanje šminke?

O smernicama za pravilno čišćenje lica sam pisala ovde, a maramice nam mogu poslužiti kao plan B u specijalnim situacijama, ređe kao svakodnevni ritual.


No comments