TOP 5 u 2014!


Polako ali sigurno došao je kraj i ove godine.  2014. je proletela, a ja sam u njoj jako uživala.  Izdešavalo se toliko toga, sve planove koje sam sebi zacrtala nisam baš i ostvarila ali sam na svojoj koži načila da je Ko zna zašto je to dobro, zaista tako i baca  u senku žal za neostvarenim planovima. Ovaj post će malo odlutati od bloga i beauty stvari, ali kako lepota nije sve što vidite golim okom, može da prođe.
TOP #5

Činjenica da sam dobila posao, pa makar on bio i honorarni, pa još i u struci je jedna od stvari na koje sam jako ponosna. Na ovaj način dobila sam priliku da probam i odlučim da li je to posao kojih bih volela da radim kad porastem. Uz to obezbedio mi je budžet za shopping i putovanja, što je još više obradovalo moje!
  
TOP #4

Kad smo kod putovanja, ispunila mi se želja, otišla sam u Španiju. Toliko sam kukala da moram da odem tamo, stvorila neku nerealnu sliku o Barsi da sam se na kraju malkice razočarala. Sada mi đavo ne da mira, moram opet da odem da popravim utisak! :) Takođe sam definitivno utvrdila da sam potpuno zaljubljena u Rim i celu Italiju- Veneciju, Veronu, Firencu, Milano, Napulj i ostala mesta koja nisam još posetila. Ako vam ikada zafali društvo za put, javite mi se.
Uz putovanja ću da dodam i knjige/vodiče od Alnaria! Pitajte koga kod hoćete, ko god je šetao sa mnom ulicama evropskih metropola, dobro smo mu došli i knjiga i ja.

TOP #3

Naš blog je napunio godinu dana, dobio preko 100 000 pregleda i puno čitalaca na facebook stranici. Hvala vam od srca, a ovo govorim u Lidijino i moje ime.  Blog nam je omogućio saradnju sa različitim brendovima usput smo otkrile puno zanimljivih i korisnih stvari. Tako i planiramo da nastavimo i sve što otkrijemo podelićemo sa vama.

TOP #2

Da li ste mislile da ću da vas ostavim bez beauty favorita? 
NorevaEXFOLIAC je linija proizvoda namenjena masnoj koži i mislim da su najbolji . Od recenzija sam vam samo pisala o toniranoj kremi, a ostale proizvode još uvek testiram i o njima ću pisati sledeće godine!
BLISTEXbalzami za usne su moj favorit, najbolja nega, a odnos cene i kvaliteta je više nego odličan.  Protect plus je moja najiskrenija preporuka.
KIKO kozmetika je postala moj favorit još početkom ove godine, do sada svašta imam od njih, a to su najviše lakovi, karmini, bronzeri i par senki. Ukoliko imate priliku, obavezno probajte nešto njihovo.
Gucci FLORA je parfem godine i planiram da proširim kolekciju nekom EDT. Eto ideje za poklon.
Golden ROSE lakovi za nokte, svaki je bez greške, iako su mi omiljeni RICH COLOR.

TOP #1

Definitivni TOP ove godine su ljudi koji su i zaslužni zašto je ona bila ovako dobra i zanimljiva! U moj život su ušli divni ljudi i ako iko od njih pročita ovo, da, da, divni ste i najbolji!  Opet ne zaboravimo blogerke, nas nekoliko, među kojima ne vlada kompeticija. Ne mogu a da ne pomenen nesebičnost i humanost koje smo pokazale u 2014oj. To nije nešto što smo radile zarad čitanosti ili bilo koje druge koristi, to smo radile jer nismo imune na sve ono što se dešava oko nas. Nadam se da ste svi vi naučili nešto od nas i da smo vas isnpirisale da činite dobro.

 Šta je obeležilo vašu godinu? Pišite mi!



No comments