RoC Pro-preserve fluid


Kada smo dobile pozivnicu da prisustvujemo RoC inovacijama nisam puno toga znala o ovom brendu osim činjenice da je to francuska dermatokozmetika a nekako sam uvek pretpostavljala da je rezervisana za zrelu kožu pa se nisam preterano interesovala. Kako smo se provele na Roc eventu možete pročitati OVDE a mi se vraćamo na temu današnjeg posta a to je recenzija Pro-preserve fluida. Kao što rekoh malopre, ovaj fluid je ujedno i moj prvi kontakt sa ovom kozmetikom i zahvaljujući njemu sam zakoračila u RoC negujući svet.


Iz naslova vidite da se radi o Pro-preserve liniji kozmetike koja je namenjena mlađoj populaciji a u svrhu da očuva mladalačku blistavost, aktivno hidrira i hrani kožu. Proizvođač kaže da je idealan za osetljivu kožu i da je prilagođen potrebama kombinovane kože sa izuzetnom tolerancijom i na sve ostale tipove kože. Moja koža je normalna ali dehidrirana i ja sam bez velikih očekivanja počela sa korišćenjem.

Antioksidativni zaštitni fluid sadrži SPF 30 koji imaju veliku ulogu u zaštiti od fotostarenja dok u sastavu dominiraju vitamin E i C koji imaju antioksidativo dejstvo. Formula je BEZ parfema, parabena i ima ulogu da smanji rizik od alergija (hipoalergen).
  • Sprečava fotostarenje
  • Koža je dubinski hidrirana
  • Odbrambeni mehanizmi kože su ojačani
  • Mladalačka blistavost je poboljšana i očuvana

Kada pričamo a pakovanju/ambalaži ona je idealna, moderna i higijenska. Tubica od 40 ml. sa pumpicom na vrhu je vrlo praktična jer njom možete precizno dozirati proizvod a takođe je moguće iskoristiti ga do kraja upravo zbog same mekane ambalaže. Pumpica radi besprekorno i dovoljan je samo jedan stisak za celo lice. 

Fluid je idealan kao podloga za šminku zbog svoje lagane formule. Lako se razmazuje i koža ga brzo upija, ne ostavlja nikakav film na koži. Potrebno je svega par minuta da se upije a zatim možete početi sa uobičajenom makeup rutinom. Sve što osećam je jedna prijatnost na koži. Koža lica mi je hidrirana, bez ikakvog zatezanja, blistava i nežna na dodir.

Ono što me je osvojilo na prvu loptu kod ovog preparata je to što sam za veoma kratko vreme primetila promene na svojoj koži. Pretpostavljate, u pozitivnom smislu. Koži se vratila prirodna blistavost i zdrav sjaj.  Zato u RoC-u vole da kažu: "Rezultati umesto nerealnih očekivanja" i ja se slažem sa tim. Fluid mažem ujutru nakon umivanja a pre šminkanja i veoma sam zadovoljna rezultatima. Ipak, ovaj fluid ne vrši dubinsku hidrataciju (moje suve) kože ali ja sam našla rešenje i za taj problem. 
Upravo iz tog razloga i ovog pozitivnog iskustva sam poželela da probam još nešto iz RoC asortimana a o tome ćete uskoro čitati na blogu. Nisam imala velikih očekivanja ali je ovo nešto što je definitivno dalo pečat mojoj dosadašnjoj nezi kože lica.


Dovoljna količina proizvoda za celo lice-jedan stisak pumpice

Gde nabaviti: Parfimerija Metropoliten, Lilly drogerije, sve bolje snabdevene apoteke
Cena: oko 2600 dinara preporučena cena*

Za kraj bih želela da znam da li sam vas zainteresovala ovom recenzijom? Imate li nešto da mi preporučite? Koristite li RoC kozmetiku?
Pišite mi!


No comments