Rainbow COLOR TAG

Malo sam modifikovala naziv taga, ne zamerite. 

Draga Jelena sa bloga Dressing case, tagovala nas je za ovaj šareni  TAG post. Iako je rekla da taguje Lidiju zato što je uvek ispoštuje, meni se odgovaralo na pitanja, pa se nadam da Jeleni to nije problem. Koji su moji omiljeni proizvodi u duginim bojama, pročitajte dalje u tekstu.
Prva boja je naravno crvena a kako nisam veliki fan ove boje, odluka je pala na Golden Rose RICH COLOR lak u broju 21. Ovu boju još nazivam i Eucerin crvena, jer je najčešće nosim kada radim, savršeno se slaže. O laku samo reči hvale: odlična pigmentacija, u jednom sloju moguće je postići punu boju, četkica je široka pa još više olakšava nanošenje i ono što je meni najbitnije- ne farba nokte, jer ponekad nemam vremena da mažem podlogu.



Narandžasta je opet jedna od boja koja nije moj favorit, ali ovaj malecki Blistex je apsolutni favorit kada je nega usana u pitanju u poslednjih mesec-dva. Pored nege usana, miris i ukus pomorandže i manga je još jedan razlog zbog kog sam zaljubljena u njega. Do sada sam kupila 4 Blistex-a, i kod tri su mi se pokvarili mehanizmi, pa može da se izvrti napolje ali ne može da se vrati. Neka bude da je to nešto do mene i da kao zaključak kažem- najsavršenija mazalica za usne!

Žuta, žuta, žuta Maybelline maskara! All time favorit i bilo koju drugu maskaru da sam probala, uvek sam se ovoj vraćala. Debela četkica i ekstremno crna krema daju savršeno definisane trepavice.


Od zelene zvanično počinju moje boje spektra. Za zelenu sam izabrala Macadamia Heating Oil Treatment. Verovatno je dosta vas čulo ali evo par reči o njemu. U pitanju je mešavina silikonskog, arganovog i naravno lja makadamije. Silikonska ulja brzo ispare pa ne ostaje masan film na kosi, a pre toga lepo odrade posao a to je da zaštite kosu od toplote.  Ulje argana i makadamije neguje kosu i čini je svilenkastom. Nanosim ga na mokru kosu pre sušenja fenom pa onda na suvu pre figara ili pegle i nikad mi nije bila masna kosa od toga.

Sledeća je plava boja. Ovde ću malkice da varam pa ću ubaciti još jedan lak. Imam jednu plavu senku koju obožavam, ali nije htela da se slika. Znači, lak, divna metalik plava boja, odlično ide uz svetao i uz taman ten.Kupila sam ga prvi put pre 2-3 godine, ovo mi je druga bočica. Lak je sam po sebi osrednjeg kvaliteta, pa uvek stavim top coat. Četkica je tanka, a lak malo gušći pa mi se desi da se sva zamažem kad ga mažem. Ipak ga mackam redovno, koliko mu to drugi lakovi dopuštaju.   



Ko me zna, zna da mi je ljubičasta najdraža boja! Ovde je bilo problem izabrati favorita jer imam puno senki i karmina, ali odlučila sam da ubacim preparativu. Odlučila sam se za Freedman masku Facial purifying CLAY MASK od akai bobica. Nju sam letos kupila u Crnoj Gori za nekih 2.5 eura. Ova glinena maska idealna je za masnu kožu, reguliše lučenje sebuma i lepo čisti pore. Koristim je jedanput do dva puta nedeljno i obožavam je.


 Ovo su bili moji rainbow favoriti, a sad je red da i ja tagujem par blogerki;
  • Željka sa bloga In relationship with beauty
  • Milicu sa bloga Bamby's beauty lab
  • Tijanu sa bloga Sreća je zdravlje
  • Milicu sa bloga Le prettiness
  • Milicu sa bloga Lepota dolazi iznutra, ali šminka je šminka
  • ali i pozivam sve čitateljke koje žele da odgovore na TAG da to urade u kometarima. 
Što kaže Ana2cats tag dođe kao kumstvo, ne odbija se, pa se radujem vašim odgovorima. 




No comments