Quick tips: Novogodišnji ukrasi


Došao je decembar, Nova godina se bliži a to znaći puno ukrasa, šljokica i šarenih lampica svuda oko nas.  Kako na vreme treba početi sa planiranjem, danas vam predstavljam jedan lagan, zanimljiv način da unesete praznični duh vaš kuću.
Sve što vam je potrebno je papir (sa ištampanim oblicima ili možete ručno da ih nacrtate), makaze, neki lak i šljokice.

Postupak je jednostavan: isecite oblik, prelakirajte ga lakom i pospite šljokice.

Ono što može odzeti malo više vremena je seckanje oblika, ali uvek možete da izaberete neki jednostavniji, kao što su zvezda ili srce. Ja sam se odlučila za ovu pahuljicu, nju sam našla na internet i ištampala više komada. 



Photo Gallery by QuickGallery.com


Sve ove DIY stavrčice me jako opuštaju, do trenutka kad moram sve da rasčistim. :) Ako ste pisale ili znate i same neki trik za novogodišnju dekoraciju, ostavite mi te mi komentar ili link. 

No comments