Moji beauty favoriti 2014. godine - Lidija

Ova, 2014. godina se opasno približava kraju i ja sam već po malo u trci sa vremenom, ne znam da li je tako i kod vas. Uvek bude turbulentno tih nekoliko poslednjih dana i toliko obaveza koje se moraju pozavršavati u zadnji čas. Ono što je sigurno je da ću 2014. godinu ispratiti sa osmehom na licu jer toliko toga lepog mi je donela, i privatno i ono što se tiče blogovanja, zaista sam zadovoljna. Vraćam film unazad i premotavam godinu, danas vam pišem o beauty favoritima koji su ostavili traga na mene u ovoj godini. Bilo je tu puno proizvoda koji su bili testirani, isprobavani, zavoljeni...manje je bilo onih koji na mene nisu ostavili utisak ili su me razočarali. O nekima ste već čitali pa se možete podsetiti a o nekima ćete tek čitati. Krećemo odmah na favorite!



1. SECHE VITE top coat ili završni lak/nadlak bez koga bi svaki manikir bio nezamisliv. Ako ste jedna od onih devojaka koja je uverena da vam ovakvi lakovi ne trebaju, imam samo da kažem "o, da, trebaju vam" :) Osim što fiksira i osuši bilo koji lak u rekordnom roku od par minuta, isto tako daje savršen završni sjaj svakom manikiru i produži vreme trajanja laka na noktima. Ja sam bukvalno zaljubljena u ovu stvar jer više ne moram da sedim po pola i više sati sa rukama u vazduhu što me je uvek izluđivalo a čak i tada se dešavao po koji propust i trenutak nepažnje koji bi mi upropastio pređašnji trud. E, toga više nema pa ako želite savršen manikir, trk u Alexandar Cosmetic po svoj primerak. Cena mu je oko 500 dinara za 14 ml. koji će vam trajati.


2. Kada smo već na temi lakova i manikira želim da izdvojim dva brenda koja su me osvojila na prvu loptu. ESSIE i KIKO lakovi su definitivno obeležili ovu godinu kao otkrića. Essie lakovi su prilično skupi za naše uslove i iako pokušavam da nađem opravdanje za tako visoku cenu od oko 900 dinara po laku ne mogu da opovrgnem kvalitet i magiju ovih lakova. Nasuprot Essiju, Kiko lakovi su veoma pristupačni čak i za naše uslove, krasi ih kvalitet ali ih nažalost nema kod nas. Jedna od mojih globalnih želja je da bar jedna Kiko prodavnica bude otvorena u Beogradu :) Ipak, lakovi koje sam najčešće koristila su Flormar i Golden Rose.


3. Sledeći na redu je INDOLA keratin filler sprej koji je napravio čudo od moje kose. Kada kažem čudo mislim na to u najpozitivnijem smislu. Celu recenziju možete pročitati OVDE a ja za ovaj proizvod imam samo reči hvale. Pomogao mi je da oporavim svoju jadnu, namučenu kosu, popunio dlaku, kosa mi je sada zdravija, jača, a što se tiče oblikovanja i tu pomaže. Ispravlja kosu i čini mi se da skraćuje vreme feniranja. Zaista dobar proizvod.


4. Kada je u pitanju zaštita kože, pogotovo lica, od sunca ne mogu da ne spomenem BIODERMA photoderm max 50+. Fluid za lice sa zaštitnim faktorom 50+ sa kojim smo se i Tanja i ja družile tokom leta i njime štitile osetljivu kožu lica. Podsetite se recenzije OVDE i svakako ga imajte u vidu za sledeće leto. 
Ne mogu da ne spomenem čuvenu micelarnu vodu na spomen reči Bioderma. Kraljica među micelarnim, sa razlogom. Jeftinija varijanta koja mi se svidela je Mixa, čitale ste u oktobru o njoj OVDE.


5. Definitivno nešto što je pomerilo moje granicešto se tiče nege kože lica je francuski brend RoC. Zahvaljujući Pro-preserve fluidu sa kojim sam se susrela a nedugo zatim i poželela da upotpunim svoju negu, jedna je od boljih stvari/odluka koje sam donela u drugoj polovini ove godine. Recenziju fluida ste mogle da čitate OVDE a sada vam otkrivam i ostatak koji ćete čitati uskoro: blaga pena za čišćenje lica i hidrantna krema za suvu kožu, Hydra+.


6. Za kraj sam ostavila najslađe :) Kada je dekorativa u pitanju tu sam slaba i neodlučna, toliko toga je bilo slatko i po mom ukusu.  DEBORAH lak za usne je skorašnje otkriće i iskreno ovim proizvodom sa oduševljena. Biće i recenzija vrlo brzo a ono što me je osvojilo je gusta ali prijatna formula, koja bukvalno kao da nalakira usne i da im visok sjaj ali se usne pri tom ne lepe (kao npr kada imam sjaj na usnama). Ipak, najkorišćeniji proizvod za usne koji sam koristila ove godine su Golden Rose karmini. Pominjala sam ih toliko puta, evo podsetnika OVDE.

Koji su vaši beauty favoriti za ovu godinu? Imamo li zajedničke? 
 P.S. Javite ako želite da požurim sa nekom recenzijom :)



No comments