LOTD: Soft Golden Smokey Eyes



Devojke, danas za vas imam jedan jednostavan, dnevni smokey look koji je nastao sasvim slučajno. Želela sam nešto nosivo za svaki dan gde su oči istaknute ali ipak bez oštrih linija izvučenih eyelinerom. 


Kako nam se bliže novogodišnji praznici, oči sam začinila sa malo zlatkaste senke (II red IV senka) iz Nyx neutralne palete ,  dok sam smokey liniju gornjih kapaka kao i waterline liniju izvukla Avon kohl olovkom za oči a zatim je ublažila sunđerčićem koji se nalazi na suprotnoj strani tog istog krejona. Na lice sam pre toga nanela Catrice Photo Finish tečni puder i Catrice Concealer na deo ispod očiju. Na obraze Deborah rumenilo u nijansi #Terracotta a na trepavice Rimmel Skandal Eyes maskaru. Najviše volim kada su mi usne nude pa sam stavila Rimmel #070 Airy Fairy i tako sam obično spremna za izlazak iz kuće. Ali, kao što rekoh malopre, bliže nam se praznici pa je tada crveni karmin, u ovom slučaju Avon Rich Ruby i više nego poželjan kako bi dodao malo glamura u celu priču. Pogledajte poslednju fotku! :)

Ono što je najbolje kod ovakvog look-a je što ga za tren oka možete pretvoriti u večernji. Ako biste dodale eyeliner na gornju liniju kapka ili veštačke trepavice a na usne crveni karmin, bile biste spremne za noćni izlazak.


Sa crvenim karminom <3


Kako vam se dopada moj današnji makeup? I ono što me najviše zanima: nude ili crveni karmin?



No comments